Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
benjaymin

Ansøgning

Post by benjaymin »

Hej, det ser ud til at min anden post ved en fejl ikke blev postet så jeg laver mig lige en ny :)

Dit Navn: Benjamin

Dit Minecraft Navn: Benjaymin

Alder: 18

Sted: Amager

Interesser: Jeg bruger meget af min tid foran min computer. jeg spiller en del WoW, LoL og MC. men udover at game har jeg også en stor interesse indenfor webdesign og html/css. jeg er igang med at lave min egen hjemmeside og bruger en del tid på det. men jeg bruger selvfølgelig ikke al min tid foran min computer :D jeg går til fodbold, starter snart også til ishockey og ser en stor del amerikansk fodbold. og en sidste ting er at jeg HADER singleplayer spil, der findes ikke noget kedeligere end at spille ene og alene.

Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft siden release :)

Hvor har du hørt om crafters.dk: En eller anden hjemmeside som jeg ikke lige husker navnet på (er ved at være et godt stykke tid siden)

Venner på serveren? Nej, desværre

Hvorfor vil du joine vores server: Som sagt hader jeg at spille single player, og eftersom min gamle server blev øde og forladt (fordi en eller anden noob syntes det var sjovt at lege med TNT) ville jeg gerne have en ny og sjov server. og så regner jeg også med at bygge verdens 8 vidunder... eller idet mindste bare en hyggeligt hus :)

Har du læst og forstået reglerne? Selvfølgelig :)

Håber at mine besvarelser er gode nok, hvis ikke skriver jeg med glæde en ny :)
Pars

Re: Ansøgning

Post by Pars »

Den er godkendt, fang en admin/mod ingame og tag testen
benjaymin

Post by benjaymin »

Jeg har lige en edit at lave, mit navn er benjayminp og ikke benjaymin. jeg undskylder mange gange men mit normale nickname er benjaymin men det var allerede optaget da jeg startede på MC.. håber ikke det er til for stor ulejlighed
bobiboblolo

Post by bobiboblolo »

Det burde ikke gøre nogen speciel forskel, det er bare så mods/admins kan se at det er dig som har denne ansøgning når du skal testes.
Image
Post Reply