find et mod der skjuler ens navn i pvp
- astro379
find et mod der skjuler ens navn i pvp
jeg syndes det ville være fedt vis det var sådan at vi ikk kunne se hinandes navne i pvp fordi så ka vi bedre være stealth og snige os ind på hinanden og give et monster chok eller overaskelses angreb
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
- julemand101
Re: find et mod der skjuler ens navn i pvp
Nej takastro379 wrote:jeg syndes det ville være fedt vis det var sådan at vi ikk kunne se hinandes navne i pvp fordi så ka vi bedre være stealth og snige os ind på hinanden og give et monster chok eller overaskelses angreb
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- AndersKahlke
Hvad med et mod hvor man slet ikke kan se hinanden!
BulbaSaw
- Notch for president!
- Notch for president!
- AndersKahlke
Hvis du 'sneaker' bag en væg kan man ikke se ens navnastro379 wrote:jeg syndes det ville være fedt vis det var sådan at vi ikk kunne se hinandes navne i pvp fordi så ka vi bedre være stealth og snige os ind på hinanden og give et monster chok eller overaskelses angreb
Protip #1
BulbaSaw
- Notch for president!
- Notch for president!
- Casper98dk
Dont tell them! ye barstard!AndersKahlke wrote:*blevet edited ud af casper... xD*astro379 wrote:jeg syndes det ville være fedt vis det var sådan at vi ikk kunne se hinandes navne i pvp fordi så ka vi bedre være stealth og snige os ind på hinanden og give et monster chok eller overaskelses angreb
Protip #1