find et mod der skjuler ens navn i pvp

Diskussion af klient/server mods og texturepacks.
Post Reply
astro379

find et mod der skjuler ens navn i pvp

Post by astro379 »

jeg syndes det ville være fedt vis det var sådan at vi ikk kunne se hinandes navne i pvp :?: fordi så ka vi bedre være stealth :shock: og snige os ind på hinanden og give et monster chok eller overaskelses angreb :twisted:
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
julemand101

Re: find et mod der skjuler ens navn i pvp

Post by julemand101 »

astro379 wrote:jeg syndes det ville være fedt vis det var sådan at vi ikk kunne se hinandes navne i pvp :?: fordi så ka vi bedre være stealth :shock: og snige os ind på hinanden og give et monster chok eller overaskelses angreb :twisted:
Nej tak :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
AndersKahlke

Post by AndersKahlke »

Hvad med et mod hvor man slet ikke kan se hinanden!
BulbaSaw
- Notch for president!
AndersKahlke

Post by AndersKahlke »

astro379 wrote:jeg syndes det ville være fedt vis det var sådan at vi ikk kunne se hinandes navne i pvp :?: fordi så ka vi bedre være stealth :shock: og snige os ind på hinanden og give et monster chok eller overaskelses angreb :twisted:
Hvis du 'sneaker' bag en væg kan man ikke se ens navn ;)
Protip #1
BulbaSaw
- Notch for president!
Casper98dk

Post by Casper98dk »

AndersKahlke wrote:
*blevet edited ud af casper... xD*
Protip #1
Dont tell them! ye barstard!
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Post Reply