Jeg blev bannet for umodenhed, jeg kan godt se hvorfor (I be flabet), men jeg vil lige sige til jer (admins) at jeg stoppede og ville starte på en frisk ved at spørge: "Dejligt vejr idag". Siden der er ingen der svarede sagde jeg at der bliver lidt akavet og bliver bannet.
Hvorfor er det umodenent? Min hensigt var jo overhovedet ikke at være flabet, jeg ville bare lige starte forfra.
Jeg kan godt forstå at i blev irriteret på mig men jeg ville ikke blive ved efter at xcanner sagde i private chat at jeg skulle stoppe.
For lige at opsummere: Jeg var sådan lidt flabet, men jeg synes ikke at det var virkelig meget. Det kunne at have været meget værre. Det blev ved i ca. en time og så skrev xcanners til mig i private chat at jeg skulle stoppe. Så sagde jeg at jeg nok skulle stoppe, startede forfra ved som sagt at sige: "dejligt vejr idag". Ingen svarede og jeg skrev at det blev akavet og så blev jeg bannet. Bum. Jeg synes bare det er lidt kedeligt at spille Minecraft online uden at snakke med folk. Det er jo ligesom multiplayer bare med flere bygninger
Jeg synes at det er lidt for meget at det bliver betragtet som umodenhed. I aner jo ikke hvilken hensigt jeg var på vej imod! Jeg har nok brudt lidt regler med caps osv. jeg er blevet muted en gang før, men det var for at stoppe et stort skænderi. Dengang synes jeg også det var lidt for meget for det var jo en god gerning. Men kan godt se hvorfor jeg blev kicket de 2-3 gange i dag

Ja, jeg tror det var det.
Hej hej