Ansøgning.

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Tbone
Posts: 5
Joined: 03 Dec 2011, 18:36

Ansøgning.

Post by Tbone »

Dit Navn: Thomas

Dit Minecraft Navn: Tbonekiller

Alder: 30

Sted: Østjylland

Interesser: Simulation.

Minecraft erfaring: Jeg har meget lidt erfaring inden for minecraft.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Kan jeg ikke huske.

Venner på serveren? ingen

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne ind på jeres server da jeg håber på der er en god tone og hjælp til nye

Har du læst og forstået reglerne? Jep, har læst dem.

Grunden til at jeg søger er for at finde ud af om minecraft er noget for mig. Jeg har spillet lidt single player, og umiddelbart så synes jeg det virker som noget der kan blive meget stort. Jeg vil ikke ødelægge noget for nogen.

Mvh Thomas.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning.

Post by julemand101 »

Tbone wrote:Dit Navn: Thomas

Dit Minecraft Navn: Tbonekiller

Alder: 30

Sted: Østjylland

Interesser: Simulation.

Minecraft erfaring: Jeg har meget lidt erfaring inden for minecraft.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Kan jeg ikke huske.

Venner på serveren? ingen

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne ind på jeres server da jeg håber på der er en god tone og hjælp til nye

Har du læst og forstået reglerne? Jep, har læst dem.

Grunden til at jeg søger er for at finde ud af om minecraft er noget for mig. Jeg har spillet lidt single player, og umiddelbart så synes jeg det virker som noget der kan blive meget stort. Jeg vil ikke ødelægge noget for nogen.

Mvh Thomas.
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply