Application

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Aiza
Posts: 2
Joined: 05 Dec 2011, 17:06

Application

Post by Aiza »

Dit Navn: Martin Andersen

Dit Minecraft Navn: Aiza

Alder: 15 år gammel

Sted: Skals

Interesser: At hygge sammen med vennerne, Counter Strike: Source, Minecraft, Spil

Minecraft erfaring: En uge

Hvor har du hørt om crafters.dk: Hørte om det fra en ven

Venner på serveren? aldoalex3

Hvorfor vil du joine vores server: Mest fordi den ser spændende ud med den der julerejse. Alt i alt ser det ud som en meget hyggelig server. og med det aldoalex3 sagde om den ser det bare endnu bedre ud. Og fordi jeg vi blive endnu bedre til Minecraft og så vidt jeg kan se er det rigtig gode spillere der spiller her.

Har du læst og forstået reglerne? Ja læst og forstået

Glæder mig til at møde alle jer Crafters! :D
User avatar
kirkhammer
Posts: 410
Joined: 07 Nov 2010, 16:46
Location: Odense

Re: Application

Post by kirkhammer »

Aiza wrote:Dit Navn: Martin Andersen

Dit Minecraft Navn: Aiza

Alder: 15 år gammel

Sted: Skals

Interesser: At hygge sammen med vennerne, Counter Strike: Source, Minecraft, Spil

Minecraft erfaring: En uge

Hvor har du hørt om crafters.dk: Hørte om det fra en ven

Venner på serveren? aldoalex3

Hvorfor vil du joine vores server: Mest fordi den ser spændende ud med den der julerejse. Alt i alt ser det ud som en meget hyggelig server. og med det aldoalex3 sagde om den ser det bare endnu bedre ud. Og fordi jeg vi blive endnu bedre til Minecraft og så vidt jeg kan se er det rigtig gode spillere der spiller her.

Har du læst og forstået reglerne? Ja læst og forstået

Glæder mig til at møde alle jer Crafters! :D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
The kirkhammer has spoken.
Post Reply