Jeg er blevet griefet på testserveren
Jeg mistede: 1 dia, 1 dia hakke, 1 stack guld, 3 stack kul og ca. 200 jern.
Jeg synes det er dårligt at griefere stjæler de ting, man har arbejdet så hårdt for.
Desuden synes jeg grief i det hele taget er irriterende og burde gøres noget ved.
Griefet
- Sighvatur
Re: Griefet
Det er en test server, alt derpå bliver slettet når 1.0.1 udkommer i en stabil bukkit form.Jonathansh wrote:Jeg er blevet griefet på testserveren
Jeg mistede: 1 dia, 1 dia hakke, 1 stack guld, 3 stack kul og ca. 200 jern.
Jeg synes det er dårligt at griefere stjæler de ting, man har arbejdet så hårdt for.
Desuden synes jeg grief i det hele taget er irriterende og burde gøres noget ved.
Derudover hører dit indlæg mere til kritik af crafters.dk
- julemand101
Re: Griefet
Spil på vores rigtige server og du er uden om alle disse problemer da vi gemmer alle handlinger der sker i spillet der og derfor kan vi nemmere fange grifere og ban dem. Som jeg skrev dengang jeg satte serveren op:
Vi kan ikke gøre noget ved griefere på test serveren eftersom vi ikke har mulighed for at installere nogen plugins der kan hjælpe os med at finde de skyldige. Desuden er test-serveren en test-server og den vil blive slettet så snart vi har mulighed for at opdatere vores officielle server til 1.0.1.
viewtopic.php?f=25&t=2439#p14032Husk desuden på at test-serveren ikke kører med nogle plugins så vi kan ikke beskytte mod greifere osv. Så test-serveren er kun for at lege med de nye ting i Minecraft 1.0.
Vi kan ikke gøre noget ved griefere på test serveren eftersom vi ikke har mulighed for at installere nogen plugins der kan hjælpe os med at finde de skyldige. Desuden er test-serveren en test-server og den vil blive slettet så snart vi har mulighed for at opdatere vores officielle server til 1.0.1.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.