ansøgning :)

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
jona592c

ansøgning :)

Post by jona592c »

Dit Navn: jonas

Dit Minecraft Navn: jona592c

Alder: 15

Sted: sydjylland

Interesser: Spil, computer, modern warfare 2, minecraft, counter-strike-source, playstation 3 modern warfare 3. jeg har gået til fodbold i 3 år kan også godt lide at skyde med rifler og kan godt lide at skyde med piantball og softgun , jeg ser meget gyserfillm sammen med mine venner. Jeg går på Boldersager skole og går i 8.B.

Minecraft erfaring: Jeg har haft spillet minecraft i et godt stykke tid, har for det meste spillet singleplayer, men har også været lidt på multiplayer. Jeg kan godt finde ud af at bygge ting, og kan bygge ret godt synes jeg ihvertfald selv :)

Hvor har du hørt om crafters.dk: En ven.

Venner på serveren? Keymik

Hvorfor vil du joine vores server: Har hørt den skulle være sjov og en god minecraft server. jeg har bygget en statue af the yogscast( det er nogen mensker som er kendt på youtube som også er sjov de hedder simon og lewis) har tænk mig at bygge mit house og hjælpe nogen af mine venner, og have det sjovt :D

Har du læst og forstået reglerne? Jeg har læst og forstået dem. 8-)
Last edited by jona592c on 15 Dec 2011, 19:39, edited 1 time in total.
FedeAnderzen

Re: ansøgning :)

Post by FedeAnderzen »

jona592c wrote:Dit Navn: jonas

Dit Minecraft Navn: jona592c

Alder: 15

Sted: sydjylland

Interesser: Spil, computer, modern warfare 2, minecraft, counter-strike-source, playstation 3 modern warfare 3

Minecraft erfaring: Jeg har haft spillet minecraft i et godt stykke tid, har for det meste spillet singleplayer, men har også været lidt på multiplayer. Jeg kan godt finde ud af at bygge ting, og kan bygge ret godt synes jeg ihvertfald selv :)

Hvor har du hørt om crafters.dk: En ven.

Venner på serveren? Keymik

Hvorfor vil du joine vores server: Har hørt den skulle være sjov og en god minecraft server.. Der er ikke så meget andet :D

Har du læst og forstået reglerne? Jeg har læst og forstået dem. 8-)
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Den er godtaget kom og få test.

Testet og promoted
Image
julemand101

Post by julemand101 »

Banned.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply