ZX-Corp Arena V 2.0

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Zirtel

ZX-Corp Arena V 2.0

Post by Zirtel »

Nu da byggeriet af den nye arena nærmer sig sin afslutning, vil vi lige skrive et par ord om projektet, nyheder og andre fede ting.

Arenaen:
Arenaen er placeret 375:-555 i normal world. Endnu har vi ikke vores eget metro stoppested, men hvis i står af ved hospitalet er der kun 2 min. gang.

Tilskuere:
Som i den gamle er der massere af muligheder for at være tilskuere til kampene. Nu har vi dog tribuner i hele tre etager. Stue plan er der tribune hele vejen rundt om, og man kan komme tæt på kampen. Anden sal er der mulighed for at få et overblik over hele kampen. Til sidst VIP'en, som i den gamle koster det at få pladser her, til gengæld for du både det bedste overblik samt du kan komme helt tæt på kampen på to podier.

Deltager:
Som deltager er der ikke meget ændret siden den gamle

Kamp pladsen:
I den nye arena har vi tilføjet nogle nye fede gadgets. På hver side er der en søjle man kan juke rundt om, en lift som rummer en kiste med pile og en bro hvor man kan risikere at blive skyllet ned fra

Lounge:
I kælderen er der et lounge område, med det mener vi at deltagere og tilskuere kan leje et område og bygge deres egen lounge. Mere info om dette i denne tråd <kommer link senere>

Kamp regler:
Det vil nu være muligt at bruge bue og pil. Nærmere info i den første tråd om tournering.
Image
xcanner

Re: ZX-Corp Arena V 2.0

Post by xcanner »

Jeg vil forslå i fjerne det "basin", syntes ikke rigtigt det passer ind. Men derudover ser det rigtig godt ud!
It's all about the community
Zirtel

Post by Zirtel »

Basinnet er væk, der vil istedet blive åbnet en bar. Med mulighed for at bygge sin egne drinks ;)
Image
Kofodz

Post by Kofodz »

Vil posions og enchanted våben være tilladt i de kampe der kommer til at være?

Min egen holdning synes jeg det skal være banlyst, både posions og enchanted våben, der giver meget med 'flow' og spænding hvis det er uden armor og træ sværd - er heller ikke fan af bue og pil reglen. Man kan dræbe med 2 skud fra en pil = man kan bare stille sig i sit spawn og skyde fjenden ned.
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
maja4626

Post by maja4626 »

Kofodz wrote:Vil posions og enchanted våben være tilladt i de kampe der kommer til at være?

Min egen holdning synes jeg det skal være banlyst, både posions og enchanted våben, der giver meget med 'flow' og spænding hvis det er uden armor og træ sværd - er heller ikke fan af bue og pil reglen. Man kan dræbe med 2 skud fra en pil = man kan bare stille sig i sit spawn og skyde fjenden ned.

Tror der er noget med kisten står ud på banen, så du skal løbe ud efter den ;)
Image
Zirtel

Post by Zirtel »

Kofodz: Poison og enchanted våben er banlyst indtil videre i tourneringerne. Men det kommer måske på tale i anden sammenhæng. Det med bue og pil kommer der nærmere regler om, men du kommer ikke til at kunne skyde fra dit spawn ;)
Image
jep123

Post by jep123 »

hvordan får man en lougne i arenaen kunne godt tænke mig at være med :twisted: :lol:
Zirtel

Post by Zirtel »

Du kan læse lidt mere om det i tråden om arena turneringen her den 8.
Image
PennisPuff

Post by PennisPuff »

jep de har lavet et fint skema over det så man kan se hvor der er ledige pladser og der er to lounge i rød side nede bagved ;)
jep123

Post by jep123 »

Kan jeg så bare bygge en lounge ? :|
Post Reply