Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Peytz

Ansøgning

Post by Peytz »

Dit navn: Frederik

Dit minecraft navn: Peytz

Alder: 14

Sted: København

Interesser: Minecraft, Fodbold, andre computer spil :D

Minecraft erfaring: Har spillet det i et halvt år (både single player og multiplayer). Mest sammen med venner.

Hvor har du hørt om crafters.dk: har hørt om det igennem venner

venner på serveren? Ja, qcack, dudedkdk,reznev

Hvorfor vil du joine vores server? Fordi mine venner omtaler det som noget godt og fordi mine venner og jeg mangler et sted hvor vi kan bygge sammen. Vi har tænkt os at konkurerer! :D

Har du læst og forstået reglerne? JA! :D
klaske

Re: Ansøgning

Post by klaske »

Peytz wrote:Dit navn: Frederik

Dit minecraft navn: Peytz

Sted: København

Interesser: Minecraft, Fodbold, andre computer spil :D

Minecraft erfaring: Har spillet det i et halvt år (både single player og multiplayer). Mest sammen med venner.

Hvor har du hørt om crafters.dk: har hørt om det igennem venner

venner på serveren? Ja, qcack, dudedkdk,reznev

Hvorfor vil du joine vores server? Fordi mine venner omtaler det som noget godt og fordi mine venner og jeg mangler et sted hvor vi kan bygge sammen. Vi har tænkt os at konkurerer! :D

Har du læst og forstået reglerne? JA! :D

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Peytz

Ansøgning

Post by Peytz »

Mit navn: Frederik

Mit minecraft navn: Peytz

Sted: København (Gentofte)

Interesser: Fodbold, FIFA, Skyrim, Venner og Minecraft!:)

Minecraft erfaring: Har spillet minecraft i et halvt år og har læst en del på minecraftwiki. Jeg spiller både single player og multi player. Når jeg spiller multi player er det mest sammen med mine venner på deres server. Ellers spiller jeg også på servere som Freindly server, my minecraft server og Fantasia. Ved godt serverne ikke er det bedste og synes det er svært at finde en god en af slagsen!

Hvor har du hørt om crafters.dk: Har hørt om det igennem venner og gav derfor et lille kig til denne side:)

Venner på serveren: Ja,qcack, dudedkdk, reznev.

Hvorfor vil du joine vores server? Fordi jeg gerne vil ind på en god, ordenlig, dansk server, hvor folk ikke ødelægger mine ting. Har kigget rundt omkring og kan specielt lide det mega store tre og den måde man deler tingene op på (hver får deres grund, som de kan få lov at bygge på.
Mine venner og jeg har tænkt os at konkurrerer med hinanden og bygge store seje bygninger (jeg kan garanterer det bliver fedt!). En af de andre fordele ved at være på en server som denne, er, at jeg kan bygge videre 24 7 uden at ens venner skal åbne deres server!

Har du læst og forstået reglerne? Ja, har nu læst dem tre gange!!! ;)
Pars

Re: Ansøgning

Post by Pars »

Godkendt, værd dog lige opmærksom på at du må bygge overalt, bare du overholder 20 blocks-reglen
Post Reply