verdner og commands?

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
weeebie

verdner og commands?

Post by weeebie »

oki har ikk smidt en andsøgning i nu.. ville lige vide noget mere først, så svært finde gode server i minecraft..

oki vill bare vide har i en verden med mobs og alt det som virker normalt, hvor man kan gå ud og bygge uden det bliver slettet.. og uden Griefer's der gå f,eks ud og venter på man kommer ud af mine til slå en ihejl bare for griefer?...
da jeg godt kan kan lig den udfrodring med mobs der spawner, men dog ikk så vild med grifers der få et grind ud af at slå en ihjel hver gang du kommer hjem af..

og va commands har i normale kan bruge eller personer der har været der et stykke tid.. f.eks /home /spawn eller sådan? eller /back

og vis i har en survival verden er det en der bliver startet forfra helle tiden fordi folk er fordovne til gå mere en 100 blocks fra spawn...?..

på forhånd tak
andreas1xd

Re: verdner og commands?

Post by andreas1xd »

undskyld men hvad prøvede du at formulere.
maja4626

Post by maja4626 »

weeebie wrote:oki vill bare vide har i en verden med mobs og alt det som virker normalt, hvor man kan gå ud og bygge uden det bliver slettet..
Ja! Undtagen i pvp, hvor folk godt må ødelægge dit hus(Men gælder først fra på lørdag-søndag af)
Og hvis folk så har smadret en af dine blokke, som du har sat. Kan du spørg en mod eller admin om, hvem der har gjort det. Hvor de så kan se det.
weeebie wrote: og uden Griefer's der gå f,eks ud og venter på man kommer ud af mine til slå en ihejl bare for griefer?...
Vi har et par verdener, kun i pvp kan vi slå hinanden ihjel. Så det er kun hvis du miner i pvp.
weeebie wrote: da jeg godt kan kan lig den udfrodring med mobs der spawner, men dog ikk så vild med grifers der få et grind ud af at slå en ihjel hver gang du kommer hjem af..
Omkring mods der spawner, er det kun i pvp, skyworld og adventure. Som sagt er det kun i pvp, vi kan slå hinanden ihjel i. Og hvis nogen har grieferet kan du spørge en mod eller admin som så kan tjekke det, og evt. sætte personen i jail.
weeebie wrote:og va commands har i normale kan bruge eller personer der har været der et stykke tid.. f.eks /home /spawn eller sådan? eller /back
Jeg man kan have 5 homes(+ bed) Hvor du så bare skriver f.eks /sethome abe - /home abe
Man kan også godt bruge /spawn. /back kan mods og admins kun bruge. Men ellers har vi også /warp
weeebie wrote:og vis i har en survival verden er det en der bliver startet forfra helle tiden fordi folk er fordovne til gå mere en 100 blocks fra spawn...?..
Kun pvp, nether og adventure(Maybe The End også, er ikke sikker) bliver resat. Og folk er gået MEGET langt væk fra spawn, evt. tag vores metro. Eller kig på worldmap, når det engang kommer op igen. :D

Håber det kunne hjælpe lidt :D

på forhånd tak[/quote]
Image
weeebie

Post by weeebie »

mange tak maja rat at få afvide:P

andreas1xd prøv åbne øjne og læs så, vis du har problemer med folk der har inlærings vanskeligheder så kan du joh go på youtube og blive et barn der..

tak til alle de rare mensker der svarede her inde og inde i spillet på mine spørgsmål..
rat med se ther gode folk i det her communitie:P

men in til da alle stort HO HA

og nå ja glædelig jul
andreas1xd

Post by andreas1xd »

Nej nej det var jo ikke ondt ment. Jeg har ikke noget problem med folk der har en indlæringssvaghed. Jeg forstår bare ikke helt formuleringen af din tråd. Jeg beklager hvis jeg stødte dig.
Jeg vil jo ikke være perfid. Jeg er faktisk et rart individ. :)
maja4626

Post by maja4626 »

weeebie wrote:mange tak maja rat at få afvide:P

andreas1xd prøv åbne øjne og læs så, vis du har problemer med folk der har inlærings vanskeligheder så kan du joh go på youtube og blive et barn der..

tak til alle de rare mensker der svarede her inde og inde i spillet på mine spørgsmål..
rat med se ther gode folk i det her communitie:P

men in til da alle stort HO HA

og nå ja glædelig jul
Så lidt, altid rart at hjælpe folk :D
Image
julemand101

Post by julemand101 »

weeebie:
Jeg har fuld forståelse for folk der kan have problemer med at stave og skrive. Men vil du ikke nok forsøge at prøve at installere en ordbog eller skrive dit indlæg i Word først og rette det lidt til. Evt. læs det et par gange inden du poster.

Det var for mig komplet umuligt at læse det du skrev i det første indlæg og jeg er sikker på der er flere der har det på samme måde. Jeg er sikker på at andreas1xd ikke mente noget ondt med den besked han skrev og eftersom du på ingen måde selv gør opmærksom på at du har problemer (skriv det evt. i din signatur at du beklager evt. stavefejl) så er det svært for os at vide at du har problemer. Tro det eller lad værd men der findes faktisk mennesker der kan skrive ordentligt men som skriver som en brækket arm på forummer af ren dovenskab.

Men jeg kan se Maja har svaret på alle spørgsmålene så ingen grund til jeg gentager hende. Jeg ville bare lige gøre dig opmærksom på at du også selv kan være med til at du bliver respekteret herinde. ;)

Velkommen til Crafters.dk. Håber ikke du bliver skuffet. :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
xcanner

Post by xcanner »

Alle kommandoer er på:

http://www.crafters.dk/?page_id=559
It's all about the community
weeebie

Post by weeebie »

ingen problemer... problemet er folk ikk tager sig tid... jeg har helle mit liv i skole skrevet historie og alt muligt alle kan læse de.. men det sikund jeg skriver på forum er der altid folk der tror de kan læse de med en hånd vending , også kommer med spydige bemærkninger....

helt i orden andreas1xd.. det bare efterhånden så mange folk der ikk respektere andre at jeg and tog det som en grovhed..

hehe kan også være folk i det virkelige liv ikk tør andet end sige de forstå det da jeg støre og mere buff en dem:P.. ej..

tak alle skal nok skrive lidt langsomere, så jeg få ratet flere af de trælse fejl.. håber det her er lidt mere læsligt..

ps bliver aldrig forfatter:S
weeebie

Post by weeebie »

nå men smider lige en andsøgning i boksen.. så kan i joh selv se om jeg god nok til spille her:P... gå lige in læser reglerne.. men gå udfra mange reglerne er selfølige regler:P... hvornår starter i mapsne forfra?.
Post Reply