Billigt grin tråden? (Kun Billeder)

Alt ikke releteret til Minecraft eller crafters.dk.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Billigt grin tråden? (Kun Billeder)

Post by julemand101 »

pitti999 wrote:Code to be awesome
Image
Som udvikler hader jeg virkelig det billede. Det er så tydeligt at personen bag det kan lidt JavaScript (=== er en JavaScript ting) men han fatter ikke en brik af hvordan kode skal fortolkes. Denne kode vil aldrig kunne fungere...

Lad os lige tage den fra en ende af:

1. Hvis udtrykket (sad() === true) skal kunne evalueres til true og derfor havne inde i den kode som if konstruktionen omfavner så skulle sad() defineres til at returnere en boolean værdi (altså true eller false). === konstruktionen gør netop at den tjekker typen og derefter om værdien er korrekt. Eftersom true er en boolean så skal sad() altså også returnere en boolean som er true for at det nogensinde kan give true.

2. Hvis sad() er defineret til at returnere en boolean værdi så er det ikke muligt at køre en metode på det som sad() måtte returnere eftersom stop() metoden ikke er defineret på boolean værdier. Du kan ikke skrive fx true.stop().

3. Både sad() og beAwesome() er begge ikke defineret metoder. Det er derfor ikke angivet hvad der definerer sad() og beAwesome()...

Jeg hader virkelig at den joke... Især at den skal postes på et hvilket som helst forum for udviklere og typisk af narrøve der forsøger at lyde smarte. ;)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Ch0x
Posts: 249
Joined: 16 Jun 2011, 22:16

Re: Billigt grin tråden? (Kun Billeder)

Post by Ch0x »

julemand101 wrote:
pitti999 wrote:Code to be awesome
Image
Som udvikler hader jeg virkelig det billede. Det er så tydeligt at personen bag det kan lidt JavaScript (=== er en JavaScript ting) men han fatter ikke en brik af hvordan kode skal fortolkes. Denne kode vil aldrig kunne fungere...

Lad os lige tage den fra en ende af:

1. Hvis udtrykket (sad() === true) skal kunne evalueres til true og derfor havne inde i den kode som if konstruktionen omfavner så skulle sad() defineres til at returnere en boolean værdi (altså true eller false). === konstruktionen gør netop at den tjekker typen og derefter om værdien er korrekt. Eftersom true er en boolean så skal sad() altså også returnere en boolean som er true for at det nogensinde kan give true.

2. Hvis sad() er defineret til at returnere en boolean værdi så er det ikke muligt at køre en metode på det som sad() måtte returnere eftersom stop() metoden ikke er defineret på boolean værdier. Du kan ikke skrive fx true.stop().

3. Både sad() og beAwesome() er begge ikke defineret metoder. Det er derfor ikke angivet hvad der definerer sad() og beAwesome()...

Jeg hader virkelig at den joke... Især at den skal postes på et hvilket som helst forum for udviklere og typisk af narrøve der forsøger at lyde smarte. ;)
Tak!.
User avatar
Casper98dk
Posts: 1088
Joined: 31 Dec 2010, 13:47
Location: In-game building something.

Re: Billigt grin tråden? (Kun Billeder)

Post by Casper98dk »

julemand101 wrote:blabla
ville give mere mening som en enum... :ugeek:

Code: Select all

public string title;
public void Update()
{
 if(mood == Mood.sad)
 {
  mood = Mood.happy;
  title = "awesome";
 }
}

public enum Mood
{
 sad,
 angry,
 happy,
}
/*Code defining actions to be done when you are happy*/
Men selv med det gør du bare Mood.sad overflødisk hvilket bare er spild af power..

så.. en mulig bedre version af den kunne måske være:
" 'life.Mood' does not contain a definition for 'sad' "

men budskabet er bare ligeså plat så deet :P
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Billigt grin tråden? (Kun Billeder)

Post by julemand101 »

Følgende server er lige blevet annonceret på Minecraftforum.dk. Navnet virker bekendt men jeg kan ikke sætte en finger på det...
CraftersTheServer.PNG
Bare rolig folkens jeg har skrevet min mening omkring det til fyren. ;)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
Casper98dk
Posts: 1088
Joined: 31 Dec 2010, 13:47
Location: In-game building something.

Re: Billigt grin tråden? (Kun Billeder)

Post by Casper98dk »

julemand101 wrote:Følgende server er lige blevet annonceret på Minecraftforum.dk. Navnet virker bekendt men jeg kan ikke sætte en finger på det...
CraftersTheServer.PNG
Bare rolig folkens jeg har skrevet min mening omkring det til fyren. ;)
evt skriv at det er mod terms of use at have flere features for donationer ;) :P
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
User avatar
Icy_troll
Posts: 73
Joined: 06 Jun 2012, 17:57

Re: Billigt grin tråden? (Kun Billeder)

Post by Icy_troll »

gif_write_fac6b2.gif
gif_write_fac6b2.gif (1.35 MiB) Viewed 8287 times
I have no idea what's going on.
User avatar
pitti999
Posts: 448
Joined: 18 Nov 2012, 16:17

Re: Billigt grin tråden? (Kun Billeder)

Post by pitti999 »

Image
Im mr meeseeks look at me...
User avatar
pitti999
Posts: 448
Joined: 18 Nov 2012, 16:17

Re: Billigt grin tråden? (Kun Billeder)

Post by pitti999 »

Image
Im mr meeseeks look at me...
User avatar
pitti999
Posts: 448
Joined: 18 Nov 2012, 16:17

Re: Billigt grin tråden? (Kun Billeder)

Post by pitti999 »

Only for gamers! :D

Image
Im mr meeseeks look at me...
User avatar
pitti999
Posts: 448
Joined: 18 Nov 2012, 16:17

Re: Billigt grin tråden? (Kun Billeder)

Post by pitti999 »

Image
Im mr meeseeks look at me...
Post Reply