Ansøgning:)

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Bycycle
Posts: 2
Joined: 19 Nov 2011, 21:22

Ansøgning:)

Post by Bycycle »

Mit Navn: Simon

Mit Minecraft Navn: Bycycle

Alder: 13 år

Sted: Nyborg

Interesser: Computer,Minecraft,Badminton,Xbox og MW3

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft siden 1.7.3 og jer er meget god til redstone. Spiller næsten altid multiplayer med SmooshNova, når tiden tillader det. Vi finder tit nogle server på minecraft serverlist, og jeg vil gerne ind på serveren fordi Smoosh han anbefaler det. Her for nylig har jeg lige bygget et fjernsyn som fungerer og en combination lock som gør at hvis du trykker forkert kommer der dispensers ud som skyder, og hvis du trykker rigtigt kommer der en piston bro op af lava'en.

Hvor har jeg hørt om crafters fra? Som sagt har jeg hørt om serveren gennem Smoosh, men Emilwkj og lavan0012 har også anbefalet den. Emil og lavan er nogle jeg spiller på en craftbukkit med, men det ville også være rart at kunne spille på en God survival server.

Venner på serveren? De tre venner som jeg nævnte hedder SmooshNova,Lavan0012 og emilwkj som jeg hører er blevet bannet pågrund af x-ray.

Hvorfor jeg vil joine serveren? Jeg synes det er nogen fede ting der er på serveren, og vil gerne selv bidrage med noget. Jeg ville også gerne joine så mig og Smoosh ikke behøves finde en ny server, næsten hver eneste dag. Fordi denne her server er meget federe . Jeg vil også gerne joine den fordi den er dansk og mine venner spiller på den.

Om jeg har læst og forstået reglerne? Ja det har jeg og jeg synes de er meget passende.

Julemand101 har sagt at hvis jeg skriver en ansøgning kan jeg måske blive unban og komme ind på serveren. Jeg undskylder for at jeg har brugt skældsord. Håber virkelig jeg kan blive unban og komme ind på serveren, hvis kan komme ind så forstår jeg det godt. Jeg undskylder mange gange. Mvh Bycycle/Simon.
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Ansøgning:)

Post by xcanner »

Du har før fået et ban fordi du ikke kunne opføre dig ordenligt i chatten. På baggrund af den gode ansøgning får du 1 chance til. Hop på serveren og få en test på reglerne.
It's all about the community
User avatar
klaske
Posts: 133
Joined: 30 Jul 2011, 08:02

Re: Ansøgning:)

Post by klaske »

failede testen i dag (torsdag) har sagt han kan komme igen i morgen til en ny test.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning:)

Post by FedeAnderzen »

Fejlede testen igen. Jeg har bedt ham komme igen imorgen.

Han kunne ikke reglerne ang Sky World i første omgang, han svarede med 20 blocksreglen. Jeg tror han derefter læste dem op fra hjemmesiden. Han kunne heller ikke regler vedr. pvp. han sagde man ikke måtte dræbe i spawn og da jeg spurgte hvor han havde den regel fra svarede han en ven.
Image
Post Reply