Kom gerne med jeres enchanting tips i denne tråd!
Jeg ligger ud:
Det kan ikke betale sig at stige over level 50. Det tager længere tid at ramme level 100 end det gør at blive level 50 to gange, og du kan med begge metoder kun enchante 2 level 50 tools/weapons. Så enchant noget så snart du rammer level 50.
Enchanting tips
- xcanner
Enchanting tips
It's all about the community
- CasperSK
Re: Enchanting tips
Når du bygger dit enchanting bord så lad der være en block luft omkring og sæt så en firkant af bogreoler 2 blocke høj hele vejen rundt, det er den mest effektive møde at nå high level enchanting på
we've tried nothing and we're all out of ideas.
- bobiboblolo
- CptTomatoKing
Og du får svært at komme ind og enchante noget (da detet er fysisk umuligt (i minecraft) at hoppe 2 blocks op).
⚒ To mine, or not to mine...
- FedeAnderzen
Vi har bare lavet det sådan at der er en pressureplate foran bordet og når du står på den skubbes bogreolerne på plads med stickypistons.007mads1 wrote:Og du får svært at komme ind og enchante noget (da detet er fysisk umuligt (i minecraft) at hoppe 2 blocks op).
- maja4626
Eller kan man evt. også bare sætte en stigeFedeAnderzen wrote:Vi har bare lavet det sådan at der er en pressureplate foran bordet og når du står på den skubbes bogreolerne på plads med stickypistons.007mads1 wrote:Og du får svært at komme ind og enchante noget (da detet er fysisk umuligt (i minecraft) at hoppe 2 blocks op).
- miscje
Selvfølgelig har I det. Alt andet ville jo være for ordinært og kedeligt. Der skal liiiige lidt ekstra lir på.FedeAnderzen wrote:Vi har bare lavet det sådan at der er en pressureplate foran bordet og når du står på den skubbes bogreolerne på plads med stickypistons.007mads1 wrote:Og du får svært at komme ind og enchante noget (da detet er fysisk umuligt (i minecraft) at hoppe 2 blocks op).
You stay classy
- Nemisisdk
Jeg har den løsning eneste forskel er at at den er nedsænket med tag over så jeg kan stå oppe fra og klikke på bogen nede i da afstanden til at aktiverer noget er 5 bloks007mads1 wrote:Og du får svært at komme ind og enchante noget (da detet er fysisk umuligt (i minecraft) at hoppe 2 blocks op).
- bobiboblolo
007mads1 wrote:Og du får svært at komme ind og enchante noget (da detet er fysisk umuligt (i minecraft) at hoppe 2 blocks op).
Men der skal kun bruges 30 bogreoler så der kan være et hul på 1*2.
- Marcus007363
Jeg har lige glemt noget jeg gerne vil vide...
Hvis man smider et enchantet ting hen til en anden person...
Bliver tingen så resat eller er den stadig enchantet i samme ting og level som før?
Hvis man smider et enchantet ting hen til en anden person...
Bliver tingen så resat eller er den stadig enchantet i samme ting og level som før?
(y)