Aberdeen - Mit Helix tower projekt

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
Alisbjerg

Aberdeen - Mit Helix tower projekt

Post by Alisbjerg »

Som en del nok allerede ved er min borg i Aberdeen et gigantisk projekt, med nok op i mod 10 millioner blokke der skal fjernes.

Det main tower (dobbelt helix med 4x4 tårne, ialt 16 tårne, med en diameter på 25 blokke hver) som jeg er ved at bygge på i øjeblikket har ca. 1.3 millioner blokke der skal fjernes. Der er allerede blevet fjernet en hel del.

Jeg får utroligt meget hjælp fra rigtig mange spillere på serveren, og der bliver gravet flittigt næsten hver dag.

Jeg har dog et lille problem. - Transport af nye mennesker ud til Aberdeen og mit projekt.

Jeg føler jeg misbruger vores admins TP's alt for meget. - Umiddelbart virker metroen ud til os ikke, altså er det meget svært at komme ud til os i øjeblikket, og derfor spørger jeg: Hvad skal der til for at få en portal til mit projekt i Aberdeen?
Er det overhovedet muligt? - Jeg ved vores admins generelt er i mod portaler, men jeg mener det er så stort et projekt, og med så mange interesserede, og så mange der hjælper, så ville en portal, i hvertfald ind til metroen virker igen, være rigtig rart.

Hvad siger i til dette admins?

Mvh
Alex
julemand101

Re: Aberdeen - Mit Helix tower projekt

Post by julemand101 »

Jeg vil godt lave en portal til jeres projekt men jeg vil ikke love at den forbliver med at være der efter projektet er færdigt. Desuden synes jeg det er helt fair med en portal når nu metro systemet er en smule i stykker omkring jeres projekt.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
julemand101

Post by julemand101 »

Det du skal gøre er at lave en eller anden slags bygning du vil kalde for en portal. Denne placerer du så i nærheden af byggeriet. Samtidig laver du en portal hvor der er plads i portal huset. Derefter hiver du lige fat i mig og så godkender jeg det og aktiverer dem. Portalerne kan laves af hvilket som helst materiale og behøver ikke have et specifikt udsene.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
julemand101

Post by julemand101 »

Har lige snakket med xcanner og han var af den opfattelse at du havde fået besked på at der ikke kunne blive en portal ud til dig (underligt du så skriver her på forummet). Xcanner har planer om at fjerne alle portaler på serveren (altså dem der ikke går til worlds) og det var jeg ikke klar over. Derfor trækker jeg portalen tilbage.

Metro problemerne er desuden ved at blive løst men det står lidt stille da den ansvarlige udvikler holder ferie men det kan han nok ikke blive ved med. :)

Beklager misforståelsen.
Alisbjerg

Post by Alisbjerg »

Jeg snakkede også selv med x om det idag.

Grunden til jeg skrev dette indlæg var fordi jeg mente, at det ville vise at jeg er seriøs med det her. - Og derfor komme med lidt argumenter hvorfor jeg mener at jeg fortjener en portal.

Ja jeg havde spurgt xcanner på mumble, men det var mest: "Hey x, kan jeg få en portal herud?" - Og xcanner svarede noget lign: "nej" :P

Ville derfor uddybe mit spørgsmål herinde, og ja, skubbe lidt på således at der måske kunne gøres en undtagelse anyway.

Men jeres svar er helt forstået og accepteret :)
klaske

Post by klaske »

Hvad med et midlertidigt /warp alis ... bare et forslag =)

(har Tp'ed mange der ud nu og bliver gerne ved.. men ville da være rart at slippe for :roll: )

edit : så ja som chefen siger, gør mig en tjæneste og sæt et home der <3
xcanner

Post by xcanner »

Folk har nu 6 homes, hvis man er seriøs og vil hjælpe, kan man sætte et home derude, alternativt går metro nord derud, ved godt den ikke er fuldautomatisk pt. men det er muligt at køre ud til Aberdeen på ca. 8 minutter (har lige testet det).

Jeg vil også gerne vædde om at metro nord kører perfekt, længe inden dit projekt er færdigt :-)
It's all about the community
Post Reply