Forslag til PVP

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
kaffeluskeren

Forslag til PVP

Post by kaffeluskeren »

Har følgende forslag til PvP:

Fjerne World Map over PvP

Således at man ikke kan bruge crafters siden som 'radar' til at finde andre players i PvP. Jeg kan sagtens se at det giver nogle hurtigere kampe, men på den anden side kan det også være svært at lave overraskelsesangreb, når man til enhver tid kan kigge på worldmap og lokalisere sine modstandere.

Kan umiddelbart kun se én hage ved forslaget:
Det kan være svært at finde andre players at kæmpe mod.

Tror at kampene kunne blive mere intense hvis man ikke havde mulighed for at bruge worldmap, men hvad siger i?
/kaffe
xcanner

Re: Forslag til PVP

Post by xcanner »

kaffeluskeren wrote:Har følgende forslag til PvP:

Fjerne World Map over PvP

Således at man ikke kan bruge crafters siden som 'radar' til at finde andre players i PvP. Jeg kan sagtens se at det giver nogle hurtigere kampe, men på den anden side kan det også være svært at lave overraskelsesangreb, når man til enhver tid kan kigge på worldmap og lokalisere sine modstandere.

Kan umiddelbart kun se én hage ved forslaget:
Det kan være svært at finde andre players at kæmpe mod.

Tror at kampene kunne blive mere intense hvis man ikke havde mulighed for at bruge worldmap, men hvad siger i?
Jeg er pt. igang med at fjerne worldmap over PvP, det kommer inden for få timer.
It's all about the community
julemand101

Post by julemand101 »

Det er faktisk noget vi allerede har besluttet at gøre og det sker engang inden midnat i aften. Men mange tak for ideen selvom xcanner denne gang kom først. :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
xcanner

Post by xcanner »

Så er PvP fjernet:

viewtopic.php?f=25&t=2708
It's all about the community
kaffeluskeren

Post by kaffeluskeren »

Lyder godt ^^
/kaffe
Post Reply