Nu er det nytår og dermed tid for en masse "året der gik" indslag.
Derfor vil jeg gerne opfordre spillerne på serveren til at komme med deres personlige "største øjeblik" ingame i 2011.
For mit eget vedkommende er det svært at pege på et bestemt øjeblik. Men det må være tilbage i forsommeren da SC ikke var mere end en måned gammel.
Aften efter aften loggede hele SC crew ind og byggede, pjattede, snakkede, drillede hinanden og generelt bare lærte hinanden at kende og hyggede os i hinandens selskab. Før SC blev grundlagt kendte jeg kun Neovo1999, takket være crafters.dk og skype kan jeg idag med stolthed sige at jeg har fået nogle virkeligt gode vennen og det på trods af at yngste SC mand er 12 og den ældste er 56.
Fremmødet er ikke så stort nu som dengang, men venskabet består og det vil jeg gerne takke jer for.
Årets store øjeblikke
- Kachuu
Re: Årets store øjeblikke
Jeg vil også sige at hvis mightypete ikke havde recruteret mig til SC da jeg var herinde første gang så er jeg helt sikker på mit oplevelse af serveren havde været anerledes.
Stor tak til Sky City for at holde mig ud, og jeg håber det nye år bringer endnu federe bygninger til vores lille by!
Stor tak til Sky City for at holde mig ud, og jeg håber det nye år bringer endnu federe bygninger til vores lille by!
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
- Marcus007363
Lille? Ahh synes personligt at jeres by er dejlig stor og er meget imponerende også i forhold til antallet af medlemmerKachuu wrote:l vores lille by!
Mine store øjeblikke er vist ikke noget dog håber jeg at se frem til at mit ol står færdig om ca en måned (hvis ikke alt den enchanting og terraria kommer til at stå i vejen )
(y)
- Kofodz
Min største oplevelse er Fællesskabet i SC - og tak til Mikkelfb123, neovo1999, Kachuu, Ninjastick, Fedeanderzen, Mightypete, Emmich, Ch0x, CasperSK, Xmansen og Maja for at holde mit gak og løjer ud, og sætte mig på plads når jeg bliver for flabet, uden jer var det ikke blevet til mange timer i minecraft..
Last edited by Kofodz on 01 Jan 2012, 14:32, edited 3 times in total.
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
-
Årets største øjeblik må uden tvivl være da Kofodz prøvede The End portalen første gang, og til hans store overraskelse faldt lige igennem og ned i lavaen nedenunder - lol.
Jeg ville gerne skrive en hel roman om fællesskabet og det gode sammenhold, men istedet vil jeg egentlig bare henvise til Crafters 'slogan': "It's all about the community". For det er sgu det der har haft størst betydning for mig på Crafters, i 2011.
En personlig tak skal lyde til alle dem, der på Mumle er med til at gøre hverdagen til det den er.
Og specielt til Kofodz, for altid at have en latterlig kommentar som kan holde humøret oppe.
Med det sagt, vil jeg ønske jer alle et godt nytår, og lad os sammen sørge for, at 2012 bliver endnu et år med spas, gak og løjer!
Over & out
- Chox
Jeg ville gerne skrive en hel roman om fællesskabet og det gode sammenhold, men istedet vil jeg egentlig bare henvise til Crafters 'slogan': "It's all about the community". For det er sgu det der har haft størst betydning for mig på Crafters, i 2011.
En personlig tak skal lyde til alle dem, der på Mumle er med til at gøre hverdagen til det den er.
Og specielt til Kofodz, for altid at have en latterlig kommentar som kan holde humøret oppe.
Med det sagt, vil jeg ønske jer alle et godt nytår, og lad os sammen sørge for, at 2012 bliver endnu et år med spas, gak og løjer!
Over & out
- Chox
- mathias100and
Meget simpelt:
Da jeg blev lukket ind på serveren
Da jeg blev lukket ind på serveren
- Xuno
Første PvP turnering
Havde brugt så lang tid på arenaen sammen med Zirtel uden at vide om der overhovedet var grundlag for at afholde PvP turneringer, så det var en fornøjelse da den endelig blev taget i brug.
Ser frem til endnu en vild PvP sæson i den nye arena.
Havde brugt så lang tid på arenaen sammen med Zirtel uden at vide om der overhovedet var grundlag for at afholde PvP turneringer, så det var en fornøjelse da den endelig blev taget i brug.
Ser frem til endnu en vild PvP sæson i den nye arena.
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
- mikkelfb123
Mit største øjeblik var, nok da jeg kom med i SC . Jeg var næsten lige kommet ind på serveren. Jeg ville se Sky City så gik der ud. Jeg mødte Emmich og spurgte ham om jeg måtte bygge et hus(hvilket jeg fik lov til). Jeg kom på Skype og vi sad nogle aftener og snakkede sammen(os fra SC). Jeg smuttede (desværrer) i sommerhus i en 3 uger, men da jeg kom hjem blev jeg selvfølgelig godt modtaget af gutterne igen. Afterne efter kan jeg huske at mig og Emmich var ude på vores lange Mineture, og hyggede os til en halv tovl tiden hvor vi så gik i seng.
Et andet stort øjeblik var nok også da jeg (endelig) fik adgang til vores fælleskister, efter jeg havde været i SC i en 1 måndes tid
Jeg vil også sige et stort tak for en masse hyggelige aftener/dage, sammen med jer gutter fra SC, og selvfølgelig også et tak til alle jer andre på serveren
Et andet stort øjeblik var nok også da jeg (endelig) fik adgang til vores fælleskister, efter jeg havde været i SC i en 1 måndes tid
Jeg vil også sige et stort tak for en masse hyggelige aftener/dage, sammen med jer gutter fra SC, og selvfølgelig også et tak til alle jer andre på serveren
CasperSK mit store DSB idol!
- FedeAnderzen