60 level i XP på 4min

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
mkh1982

60 level i XP på 4min

Post by mkh1982 »

faldt lige over denne film på youtube. ved ikke om den virker men skal selv igang med at teste den

http://yourepeatr.com/watch/?v=7QSXWlPvGAo&source=las

\\MKH1982
Image
Nemisisdk

Re: 60 level i XP på 4min

Post by Nemisisdk »

trap systemet virker, dog er det singleplayer og ikke multiplayer. Det vil sige at du ikke kan slå dem på foden, for at dræbe dem ihjel.

Ud over dette, så de 4 min er fra du slå dem ihjel og spawn tiden er ikke indregnet. Ved ikke lige hvor lang tid det tager, at spawne det antal skeletter.

Mængden af skeletter vil skabe en voldsom masse lag for dig og da du skal slå dem i hoved, og de kan skyde tilbage, vil jeg næsten tro, du dør frem for at få xp :D

Prøv det på en zombie spawner i stedet for, der kan de i det mindste ikke skade dig :D
mathias100and

Post by mathias100and »

det lyder som om han er dansker med dårligt engelsk
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

Han er dansker og ja det er dårglig engelsk har set alle hans videoer siden han lavede sin første og hvorfor ser du det fra yourepeat?

EDIT: Her er originalen http://www.youtube.com/watch/?v=7QSXWlPvGAo
(y)
Sighvatur

Post by Sighvatur »

Nemisisdk wrote: Mængden af skeletter vil skabe en voldsom masse lag for dig og da du skal slå dem i hoved, og de kan skyde tilbage, vil jeg næsten tro, du dør frem for at få xp :D
Splash potions virker fint.
Mvh.
Formanden i The Islanders
Image
Nemisisdk

Post by Nemisisdk »

Sogic wrote:
Nemisisdk wrote: Mængden af skeletter vil skabe en voldsom masse lag for dig og da du skal slå dem i hoved, og de kan skyde tilbage, vil jeg næsten tro, du dør frem for at få xp :D
Splash potions virker fint.
Det er korrekt men tror stadigvæk, alt efter hvor mange skeletter man samler, at du enten bliver skud ned eller de dræber hinanden, da fra du åbner ind til dem til de skyder, ikke har meget reaktionstid.

Alternativ skulle man bruge splash potion og så stå oppe fra og kaste dem ned så de ikke kan se dig, men tror stadigvæk laggen spiller en central rolle.

Helt klart syntes jeg, man skal prøve teorirerne af.
mkh1982

Post by mkh1982 »

Har selv lavet en lille test på det. Fandt en skilet spawner i PVP. De skyder lige så snart de se en, hvilket betyder de skyder hinanden også. Så de skal helst ned på kun at have en bloks plads at være i også nak for at få mest ud af det.
Image
Post Reply