Beskyldt for at tage et bord.

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
maritza

Beskyldt for at tage et bord.

Post by maritza »

Hej crafters.dk.

Jeg er i jail nu, og jeg ved ikke hvorfor. Jeg er blevet beskyldt for at have snuppet et bord.. Men det er løgn. Jeg har ikke taget et bord. Og som sagt, talte jeg med KlaskeLasse, på servern, og jeg fortalte at jeg ikke havde gjort det da jeg allerede var i jail.. Min søster kan mit password til Minecraft, jeg tror det er hende som har gået ind og gøre det. Jeg skal nok lave mit password om. Så kan det være hun kan lære at lade vær' med at greife på min account. Og jeg er self. rigtig ked af det der er sket. Men.. Jeg har seriøst ikke taget det.. Jeg greifer ikke.. Jeg holder jo reglerne.

P.s
Meget ked af det der er sket..
Min søster som har taget det bord.. Frygtelig ked af det.. Håber ikke jeg bliver i jail. Eller skal bannes..

Mvh. Maria (Mariaboegh)
Relgus

Re: Beskyldt for at tage et bord.

Post by Relgus »

4. Du har selv ansvar for din egen Minecraft Bruger, og alle handlinger der kan spores til den på crafters.dk
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
Pars

Post by Pars »

Du bliver ikke banned, men du bliver i jail idet du er en ny spiller som netop har gennemgået reglerne. Tag det som en dyr lektie og skift dit password ud så din søster ikke laver mere revage. Du kommer ud af jail igen om 5 dage. Dvs. 5 x 24 timer fra nu af. "Bordet" i biblioteket skal du ligeledes erstatte når du er fri igen.
klaske

Post by klaske »

Lader til at der var lavet mere rav i den end som før antaget..

Både dig og din søster nu banned.
maritza

Til klaske

Post by maritza »

Jeg vil ikke bannes.. ;( Jeg elsker den server så forfærdelig højt.. Undskyld.. Men hvad har jeg gjort? Jeg skulle jo bare sidde i jail.. ikke bannes klaske... Det forstår jeg altså ikke.
klaske

Re: Til klaske

Post by klaske »

maritza wrote:Jeg vil ikke bannes.. ;( Jeg elsker den server så forfærdelig højt.. Undskyld.. Men hvad har jeg gjort? Jeg skulle jo bare sidde i jail.. ikke bannes klaske... Det forstår jeg altså ikke.

måske dem der har banned jer vil komme med beviser og en forklaring?
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Det er mig der bannede dig. Udover det enchantingtable du havde snuppet fra biblioteket og sat i dit eget hus, har du også stjålet en række med forskellige ores ovre på geologisk museum.

Din test var mildest talt ikke for god selv om det var 5 !! gang du prøvede, men jeg gav dig chancen for at vise at du kunne begå dig på serveren alligevel. Det var en fejl af mig, det indser jeg nu, du skulle aldrig have været lukket ind.

At det var din søster der havde logget ind på din account og lavet balladen er underordnet, det er dig der har ansvaret for alt der sker på din konto, men hvis det er nogen trøst er hun også blevet bannet fra serveren. Der var lavet så meget ballade at xcanner måtte lave et rollback på jer begge.

Det ban du har fået er permanent, dvs. det hjælper ikke at klynke over det. Du har haft chancen for at bevise at den tillid jeg viste dig ved at lukke dig ind på trods af en dårlig test, var fortjent, men den mulighed er nu forspildt. Jeg håber du lærer af dette og ikke ødelægger det for dig selv på den næste server du finder at spille på.
Image
maritza

Post by maritza »

Self. der er ingen chance.
Jeg har lært en masse af det i har sagt til mig.. Jeg er ked af det. Men jeg er også ligeglad. Min søster kender en god server. Der kan jeg gøre hvad jeg vil, desuden kan man ikke bannes der fra (; Så bare lad det ligge.. Og spil på jeres (Server).. Det var en god server, men nu indser jeg faktisk i ikke giver nogle chancer, det gør den anden. Så farvel. & håber faktisk ikke jeg kommer der ind igen ;)

- Maria :D
Pars

Post by Pars »

maritza wrote:Self. der er ingen chance.
Jeg har lært en masse af det i har sagt til mig.. Jeg er ked af det. Men jeg er også ligeglad. Min søster kender en god server. Der kan jeg gøre hvad jeg vil, desuden kan man ikke bannes der fra (; Så bare lad det ligge.. Og spil på jeres (Server).. Det var en god server, men nu indser jeg faktisk i ikke giver nogle chancer, det gør den anden. Så farvel. & håber faktisk ikke jeg kommer der ind igen ;)

- Maria :D
Folk får skam chancer selvom de har lavet noget forkert, men efter alt det ballade I har lavet, så bortfalder chancerne og tålmodigheden fra admins/mods ligeså.

Held og lykke på jeres nye server.
maritza

Post by maritza »

Hvad mener du med "Held og lykke" .. ?
På denne server vi vil på, er en man ALDRIG bliver bannet fra. Man kan gøre hvad man vil ;)
Post Reply