hej julle jeg vil bare gerne víde hvad du skulle i mit hus for et øjeblik siden og undskylder meget for hvad det nu var tror nok det var spam eller caps (opdagede først at caps var på efter)
MvH rallentof
til julle
- julemand101
Re: til julle
Tag det ikke så tungt at jeg tp'er til dig. Jeg tp'er ret meget rundt til dem der er online for lige at se hvad folk laver af hyggelige ting. Enkelte gange har jeg dog også taget folk i at stjæle eller bruge xray. Men igen, det er bare en af de få fornøjelser man har som admin og jeg synes det er dejligt at se hvad andre har valgt at bygge på serveren.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- rallentof
Ok fint men hvad var det jeg gjorde som man ikke måtte da du gav mig en advarsel
skaberen af ingen ting og intet andet( hvis i har nogle fede builds plzz pm mig:-)
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
- julemand101
Tror nok det var at du skrev med caps aktiveret.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- rallentof
Jeg undskylder meget som sagt opdagede jeg det først efter at jeg havde trykket enter en klodset fejl af mig , men hvor står der at man ikke må det ( bare lige for at høre)
skaberen af ingen ting og intet andet( hvis i har nogle fede builds plzz pm mig:-)
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
- julemand101
Det er bare generelt en regel indenfor chat's at man ikke gør den slags. Når man skriver med caps svarer det til at man råber ude i en forsamling og hvis du gør det på fx Københavns hovedbanegård så bliver du også på et tidspunkt smidt ud.
- rallentof
Det giver jo god mening men var dov lidt irreteret over at du ikke skrev til mig hvad jeg gjorde galt ( kendte faktisk ikke til den regl) Nåår men skal vi så bare ikke sige at det var det og komme videre
Ps jeres tetris på crafters video på youtube var rigtig fedt lavet
Ps jeres tetris på crafters video på youtube var rigtig fedt lavet
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
- kaffeluskeren
Jeg synes bare det er hyggeligt når Jule kigger forbi, så har man også mulighed for at vise det nye man har bygget
/kaffe
- rallentof
Det er det da også her skal der tænkes på at han 5 min tidligere advarede mig ( om perm Ban for brug af caps)
Og han så jo kun min farm julle du kan bare komme og se resten imorgen
Og han så jo kun min farm julle du kan bare komme og se resten imorgen
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL