Omkring kl 20:00 iaften vil jeg sætte Crafters Real Time ur i gang..
Den har været lidt trals og skabt lidt problemer men er nu klar
\\MKH1982
Crafters Real Time Ur
- Marcus007363
- maja4626
- rallentof
Re: Crafters Real Time Ur
men .. hvor er det
skaberen af ingen ting og intet andet( hvis i har nogle fede builds plzz pm mig:-)
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
- MemorianX
Hmm kommer det ikke til at gå i stå hvis den chunk det befinder sig i bliver unloaded?
- rallentof
Ikke hvis man har en Chunck loader
skaberen af ingen ting og intet andet( hvis i har nogle fede builds plzz pm mig:-)
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
- julemand101
Vi har i forvejen problemer med ressourcerne på serveren så lad venligst vær med at bruge den slags gøgl. Visse redstone kredsløb er ret hårde ved serveren og jeg skal ikke kunne sige om jeres anlæg er et af dem der rammer hårdt. Men eftersom vi flere gange har ramt loftet på 50 brugere så er vi nød til at sørge for at de spillere der er online også får den optimale oplevelse og så går det ikke at flere spillere har loaded flere chunks end der er nødvendigt.rallentof wrote:Ikke hvis man har en Chunck loader
Det skal siges at det er min holdning til tingene og xcanner har sikkert en anden holdning og eftersom det er hans server så vil jeg bøje mig hvis han siger god for konstruktionen.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- klaske
Så må vi jo ha cheffen ud og se på sagerne, Mkh er godt nok gået i seng. Men Aberdeen er altid vågen
- julemand101
Hvis chefen begynder at give dem ret trækker jeg argumentet op af hatten at det næste vi ser er folk der bruger chunk loader på deres mob farms hvilket vi før har set kan nedlægge serveren i visse områder (altså at folk lader deres computere stå natten over ved deres mob farms).klaske wrote:Så må vi jo ha cheffen ud og se på sagerne, Mkh er godt nok gået i seng. Men Aberdeen er altid vågen
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- xcanner
Er det blevet verificeret at uret ikke tikker, hvis der ikke er nogen i området?
It's all about the community