Lang tid siden...

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
vangsoeandersen

Lang tid siden...

Post by vangsoeandersen »

Hej
Jeg skriver fordi at jeg helt vildt gerne vil ind på serveren igen.
Jeg savner den helt vildt siden der ikke er andre gode servere.
Jeg ved at det jeg har gjordt var dumt og jeg undskylder tusind gange, og jeg vil gøre alt for at komme tilbage på serveren..
Jeg håber i vil unbanne mig igen.

Hilsen Vangsoeandersen
julemand101

Re: Lang tid siden...

Post by julemand101 »

Gid folk læste klagevejledningen inden de poster herinde:
viewtopic.php?f=23&t=659

Men altså kort sagt så kommer du ikke ind igen på serveren. Årsagen er at da vi bannede dig der havde du allerede fået en advarsel på serveren og fordi vi ikke tolerere tyveri på serveren (eller andre brud på reglerne). Den vigtigste årsag er dog at du overhovedet ikke nævner hvad du har gjort i din undskyldning. Det virker derfor ikke som om du kan huske hvad du har lavet og heller ikke nogen detaljer omkring det. Som jeg skriver i klagevejledningen:
Det er også vigtigt at klagen indeholder alle nødvendige informationer om den pågældende situation der klages over. Fx er det vigtigt at notere hvordan du selv ser sagen fra dit perspektiv og hvorfor du helt præcist mener at du er blevet bedømt forkert.
Og dette gælder også undskyldninger da der står følgende:
Undskyldninger godtages kun hvis du har opfyldt de krav der står i dette indlæg.
Men du har forspildt din chance her og jeg godtager ikke noget nyt indlæg fra dig. For som jeg plejer at sige: Find en anden server og lad vær med at ødelægge det for dig selv der!
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply