Runecraft.. to handy to be forgoten

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
atlem

Runecraft.. to handy to be forgoten

Post by atlem »

i see this is supos to be a realety reflected server, but the teleport rune is a handy tool , setting waypoints around the map, it whod be cool to have a warp station point at home, next to metro station, where ther is som handy waypoints across the map ,
Attachments
one is waypoint one is teleport point.. and a pin code for every pos
one is waypoint one is teleport point.. and a pin code for every pos
teleport rune.png (23.94 KiB) Viewed 2685 times
imtheapache

Re: Runecraft.. to handy to be forgoten

Post by imtheapache »

Jeg stemmer nej for det her (hvis min stemme tæller). Er rigtigt glad for at serveren er så clean for mods som den er. Man kan altid lave rails, eller lade være med at bygge midt ude i ødemarken, hvis man gerne vil være tæt på noget andet.
spy

Post by spy »

Metroen er valgt isteden for waypoint.

/Spy
Pars

Post by Pars »

We had this discussion in the admin section some time ago and we decided to use a metro system.
atlem

Post by atlem »

is there any way you guys want to take this disscussion one more time?
to make this world smaller/bigger and let the ppl ho build across the map to meet and help oneanother, watsh outher ppl , and get new ideas, , i whod love to have the option to wist grevwilliams park wout walking for an houer, or wisit tha spys test area for new ideas
atlem

Post by atlem »

hadde nesten glemt hvor gøy dette var , syns fortsatt dette er en id som kommer til og serveren mere spennede :P
sorry eg tar opp en gammel post , bare sitter og tenker på gammle runecrafter fantasy

se på linken så må en innrømme det ser spennende ud :P

http://www.minecraftwiki.net/wiki/Runecraft
Casper98dk

Post by Casper98dk »

jeg syntes det virker som en godt ide. det bliver træls at lave rails over alt...
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Lynge

Post by Lynge »

Personligt hælder jeg mere til metro systemet... det eneste problem med det er bare at man er lidt afhængig af at boostersne virker?
Men ja, kan sagtens se det fede i at istedet for at skrive "/warp [sted]" at man så skulle lave et helt "teleport" område? Det tiltaler mig dog ikke med de andre former for "runes" som findes på wiki'en...

Så hvis man kunne lave dette mod uden at bruge de mange andre runes, så kunne det sikkert være fedt :P
Men ville næsten hellere have en til at vise mig hvordan metroen egentligt virker :P så jeg kunne lave en lidt lettere vej til den fra mit sted på serveren xD
atlem

Post by atlem »

Lynge wrote:Personligt hælder jeg mere til metro systemet... det eneste problem med det er bare at man er lidt afhængig af at boostersne virker?
Men ja, kan sagtens se det fede i at istedet for at skrive "/warp [sted]" at man så skulle lave et helt "teleport" område? Det tiltaler mig dog ikke med de andre former for "runes" som findes på wiki'en...

Så hvis man kunne lave dette mod uden at bruge de mange andre runes, så kunne det sikkert være fedt :P
Men ville næsten hellere have en til at vise mig hvordan metroen egentligt virker :P så jeg kunne lave en lidt lettere vej til den fra mit sted på serveren xD
kan sikkert vise deg ein dag , bare metro main er ikkje mitt området og om dei har fått knappe bosters der nede til og virke enda , så ser det døtt ut nåe en trykker på de , så bare gå til neste booster sett eg i en cart og renn ned i boosteren , er vel igrunn ikkje noe mere til det
Post Reply