Server outdated?
- DOOMaddict
Server outdated?
Hvordan løser man problemet med "Server outdated" når man prøver at logge ind??
- kaffeluskeren
- thomaskaufi
Re: Server outdated?
well, det officielle er at du må vente til de opdaterer hvilket ingen ved hvornår er, men det plejer som regel at være ca et par uger +/- fra udgivelsen.
du kan være heldig at finde en bin fil som er af ældre version til download på nettet, men det vil jeg Ikke anbefale dig da vi altså er inde og rode i nogle dybe systemfiler, og det du downloader kan være virus inficeret så hvis du prøver vil jeg ikke stå til ansvar, nu er du advaret! (og det ved jeg at crafters.dk heller ikke vil!) så vidt jeg ved er det vist heller ikke helt lovligt, men har ikke selv rodet med det :/
Men fremover kan jeg anbefale dig at vente med at opdatere, for det er kun vanilla minecraft servere der kan opdatere med det samme... det er altid en go tommelfinger regel
håber du fik svar
//Thomas
du kan være heldig at finde en bin fil som er af ældre version til download på nettet, men det vil jeg Ikke anbefale dig da vi altså er inde og rode i nogle dybe systemfiler, og det du downloader kan være virus inficeret så hvis du prøver vil jeg ikke stå til ansvar, nu er du advaret! (og det ved jeg at crafters.dk heller ikke vil!) så vidt jeg ved er det vist heller ikke helt lovligt, men har ikke selv rodet med det :/
Men fremover kan jeg anbefale dig at vente med at opdatere, for det er kun vanilla minecraft servere der kan opdatere med det samme... det er altid en go tommelfinger regel
håber du fik svar
//Thomas
"Den dybe tallerken blev ikke opfundet på en dag!"
- julemand101
Re: Server outdated?
Vi afventer stadig nyt fra Bukkit men vi observerer at udviklingen er begyndt at gå meget stille hvilket plejer at betyde de er ved at teste deres seneste build og tjekker om det er i orden til udgivelse. Jeg skyder på vi har en udgivelse inden weekenden men det er bare mit gæt.
EDIT:
Og derefter skal vi lige vente på plugins bliver klar og det kan tage alt mellem en dag til et par uger. Vi forsøger at gøre vores bedste.
EDIT:
Og derefter skal vi lige vente på plugins bliver klar og det kan tage alt mellem en dag til et par uger. Vi forsøger at gøre vores bedste.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.