serveren er vist nede.
- Casper98dk
serveren er vist nede.
Nogen der vil kigge på det? jeg kan ikke komme ind anyway, jeg har selfølgelig ikke opdateret, så det er ikke derfor
- Knokz
Re: serveren er vist nede.
Jeg kan heller ikke komme ind. :S
- theturtleguy
Nu tror jeg vi er kommet frem til at Serveren er nede, men er der nogen der ved hvorfor?
- kaffeluskeren
Ja, det ser der ud til at være konsensus omkring ^^theturtleguy wrote:Nu tror jeg vi er kommet frem til at Serveren er nede, men er der nogen der ved hvorfor?
I started havde jeg håbet at det var fordi opdateringen var i gang, men eftersom serveren har været nede i adskillige timer nu tror jeg dén mulighed er usandsynlig.
Men hvem ved. Under alle omstændigheder glæder jeg mig til den er oppe igen, har nogle projekter der skal fortsættes!
/Kaffe
/kaffe
- Casper98dk
flere siger at man kan komme ind på NOGEN som helst server.kaffeluskeren wrote:Ja, det ser der ud til at være konsensus omkring ^^theturtleguy wrote:Nu tror jeg vi er kommet frem til at Serveren er nede, men er der nogen der ved hvorfor?
I started havde jeg håbet at det var fordi opdateringen var i gang, men eftersom serveren har været nede i adskillige timer nu tror jeg dén mulighed er usandsynlig.
Men hvem ved. Under alle omstændigheder glæder jeg mig til den er oppe igen, har nogle projekter der skal fortsættes!
/Kaffe
- Knokz
Det passer ikke, jeg kan sagtens komme på andre servere.
- thomaskaufi
Samme her.kan godt komme ind andre steder
"Den dybe tallerken blev ikke opfundet på en dag!"