R2_DJ Her! Ja, jeg synes jo det kunne være sjovt at have noget med din avis at gøre, Casper. Jeg så at du til sidst i avisen havde skrevet, at du søgte efter en der kunne rette din næsten fejlfrie avis! Jeg melder mig hermed til tjeneste! Med standpunktskarakterer på 12 i dansk vil jeg gennemtæske dine artikler med rettelser, hvis der altså er brug for dem. Jeg synes lønnen er rimelig, og jeg tager ikke nej for et svar! Med glædelige hilsner R2.
Ps. dette er skrevet over mobil, da mit stationære netværk er nede, så tag højde for mulige slåfejl!
Ansøgning til stillingen grammanazi for Crafters avisen
- R2_DJ
- Casper98dk
Re: Ansøgning til stillingen grammanazi for Crafters avisen
R2_DJ wrote:R2_DJ Her! Ja, jeg synes jo det kunne være sjovt at have noget med din avis at gøre, Casper. Jeg så at du til sidst i avisen havde skrevet, at du søgte efter en der kunne rette din næsten fejlfrie avis! Jeg melder mig hermed til tjeneste! Med standpunktskarakterer på 12 i dansk vil jeg gennemtæske dine artikler med rettelser, hvis der altså er brug for dem. Jeg synes lønnen er rimelig, og jeg tager ikke nej for et svar! Med glædelige hilsner R2.
Ps. dette er skrevet over mobil, da mit stationære netværk er nede, så tag højde for mulige slåfejl!
Det var meningen du skulle PM mig, jeg har sådan set fundet en anden ked af det men du kan være backup Det blev Zicy. Jeg er ked af at jeg ikke har skrevet det nogle steder endnu. Men i kan sgu få den sendt begge 2 næste gang. Så kan vi se hvem der finder flest fejl (evt hvis i markere dem med tyk skrift eller noget. Jo jeg skriver det i Microsoft Publisher Har i det? ellers kan vi finde ud af noget andet, (dette er også henvendt til Zicy) men det ville være lettest hvis i har det Vedkomne får også æren af at blive spurgt hvad jeg skal skrive om når jeg er totalt lost
-god arbejdslyst
- R2_DJ
Selvfølgelig har jeg da windows office programmerne : P. Jeg lavede et topic fordi, jeg mente der manglede et sted hvor man officielt kunne annoncere den valgte "retter" så der ikke skulle opstå akavede misforståelser som denne : P
Last edited by R2_DJ on 30 Jan 2012, 22:28, edited 1 time in total.
- Casper98dk
Der er en "Crafters avisenn (PDF)" der kunne du have skrevet det men dette er fintR2_DJ wrote:Selvfølgelig ha r jeg da windows office programmerne : P. Jeg lavede et topic fordi, jeg mente der manglede et sted hvor man officielt kunne annoncere den valgte "retter" så der ikke skulle opstå akavede misforståelser som denne : P
Har du en MSN eller lign? skriv den til mig i en PM
- R2_DJ
Det bliver imorgen :p
- Zicy
Jep, jeg har også Microsoft Publisher
- R2_DJ
Hvor skal jeg ansøge om lov til at reklamere i avisen? Og hvordan kan jeg sende dig billedet? Man kan åbenbart ikke sende filer med pm's.
- Casper98dk
Pm og så et link til den given fil, eller email
Men lad os starte med at diskuttere pris i PM
Men lad os starte med at diskuttere pris i PM