Min ansøgnig!

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Rasmuscool
Posts: 1
Joined: 08 Feb 2012, 21:30

Min ansøgnig!

Post by Rasmuscool »

Dit navn: Rasmus

Dit Minecraft navn: Rasmuscool_01

Alder: 13 år gammel :)

Sted: Thorsø, en lille by. som ligger tæt ved aarhus.

Interesser: Minecraft, spejder, bordtennis, og at være sammen med mine venner. :)

Minecraft Erfaring: Jeg har spillet mincraft i cirka 4 måneder. :) jeg har spillet lidt med mods og lidt af hvert.

Hvor har du hørt om crafters : igennem mine venner ;) (casperlt1) (dani383a) Og sagde det var en RIGTIG god server.

Regler : Jeg har læst og forstået dem. :)

// Rasmuscool

Venner på serveren : Dani383a og casperlt1 :) men håber at jeg får flere :)

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi casperlt1 og dani383a anbefalede den til mig, og sagde at det var en mega god server.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Min ansøgnig!

Post by julemand101 »

Rasmuscool wrote:Dit navn: Rasmus

Dit Minecraft navn: Rasmuscool_01

Alder: 13 år gammel :)

Sted: Thorsø, en lille by. som ligger tæt ved aarhus.

Interesser: Minecraft, spejder, bordtennis, og at være sammen med mine venner. :)

Minecraft Erfaring: Jeg har spillet mincraft i cirka 4 måneder. :) jeg har spillet lidt med mods og lidt af hvert.

Hvor har du hørt om crafters : igennem mine venner ;) (casperlt1) (dani383a) Og sagde det var en RIGTIG god server.

Regler : Jeg har læst og forstået dem. :)

// Rasmuscool

Venner på serveren : Dani383a og casperlt1 :) men håber at jeg får flere :)

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi casperlt1 og dani383a anbefalede den til mig, og sagde at det var en mega god server.
Du kan jo passende så spørge dine venner hvorfor de ikke har fortalt dig omkring vores krav til ansøgninger.

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
Gulerod
Posts: 140
Joined: 07 Nov 2010, 11:25

Re: Min ansøgnig!

Post by Gulerod »

Inaktiv
Post Reply