hej seje der

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
ninho7000
Posts: 6
Joined: 10 Feb 2012, 17:27

hej seje der

Post by ninho7000 »

jeg vil gerne kunne bygge forti jeg synes selv jeg er god til at bygge og jeg griefer ;) ikke skriver dumme ting og jeg er erlig og er sød og vis nogen af mine venner dør så tar jeg tingne og gir dem igen ;)
User avatar
ninho7000
Posts: 6
Joined: 10 Feb 2012, 17:27

hej seje der

Post by ninho7000 »

jeg fant den her server ved et lede helt vild mange servere igennem der var sjove og jeg ledet efter nogen servere der ver danske og dem der var admin var gode til at bygge og jeg ledte også efter en server hvor der var nogen søde børn der to i mod mig nårh jeg var helt ny og nogen som siger tilykke til mig forti jeg har haft føselsdag :D som dem jeg møtte i dag de var rigtige søde og de skriver til mig og de siger hvordan man laver en ansøgning og hvordan jeg kunne komme til at bygge med nogen søde rigtige søde! og ja det er en flot server og det er en RIGTIG RIGTIG god server! :) og i er rigtige søde alle sammen!på helle serveren
Ch0x
Posts: 249
Joined: 16 Jun 2011, 22:16

Re: hej seje der

Post by Ch0x »

ninho7000 wrote:jeg vil gerne kunne bygge forti jeg synes selv jeg er god til at bygge og jeg griefer ;) ikke skriver dumme ting og jeg er erlig og er sød og vis nogen af mine venner dør så tar jeg tingne og gir dem igen ;)
ninho7000 wrote:jeg fant den her server ved et lede helt vild mange servere igennem der var sjove og jeg ledet efter nogen servere der ver danske og dem der var admin var gode til at bygge og jeg ledte også efter en server hvor der var nogen søde børn der to i mod mig nårh jeg var helt ny og nogen som siger tilykke til mig forti jeg har haft føselsdag :D som dem jeg møtte i dag de var rigtige søde og de skriver til mig og de siger hvordan man laver en ansøgning og hvordan jeg kunne komme til at bygge med nogen søde rigtige søde! og ja det er en flot server og det er en RIGTIG RIGTIG god server! :) og i er rigtige søde alle sammen!på helle serveren
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
User avatar
ninho7000
Posts: 6
Joined: 10 Feb 2012, 17:27

hejsa

Post by ninho7000 »

hej alle på serveren jeg kan rigtig godt lide at lave film om minecraft med mine venner og jeg kan ogsålig at vise ting til andre af mine store huse jeg har det støreste hus i min klasse og det er jeg stolt over og jeg vil gerne bygge butikker på serveren og store hotteler og store huse ogsålide og være sammen på en server med mine venner og få nye venner på serveren og jeg kan lide jer forti i er søde og og er erlige og jeg har spillet minecraft snert et halvt år og jeg synes det var rigtig svært at starte med at spille minecraft og nu synes jeg selv at jeg er blevet rigtig sød med at bygge ting og store flotte ting og jeg hadder og griefe og jeg synes det er søndt for dem der bliver griefet og nårh jeg ser nogen der griefer skeller jeg dem ud ikke på den håre med men på den søde og rolige måde og jeg er rigtig sød mod andre og den her server er rigtig flot og pan og der er ingen flyvene bloks det er en stor server store bygninger og flotte bygninger

jeg vil gerne ind på serveren forti.
det er en god server og der er gode venner og jeg vil gerne finde en rigtig god server der er dansk som den her
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: hejsa

Post by julemand101 »

ninho7000 wrote:hej alle på serveren jeg kan rigtig godt lide at lave film om minecraft med mine venner og jeg kan ogsålig at vise ting til andre af mine store huse jeg har det støreste hus i min klasse og det er jeg stolt over og jeg vil gerne bygge butikker på serveren og store hotteler og store huse ogsålide og være sammen på en server med mine venner og få nye venner på serveren og jeg kan lide jer forti i er søde og og er erlige og jeg har spillet minecraft snert et halvt år og jeg synes det var rigtig svært at starte med at spille minecraft og nu synes jeg selv at jeg er blevet rigtig sød med at bygge ting og store flotte ting og jeg hadder og griefe og jeg synes det er søndt for dem der bliver griefet og nårh jeg ser nogen der griefer skeller jeg dem ud ikke på den håre med men på den søde og rolige måde og jeg er rigtig sød mod andre og den her server er rigtig flot og pan og der er ingen flyvene bloks det er en stor server store bygninger og flotte bygninger

jeg vil gerne ind på serveren forti.
det er en god server og der er gode venner og jeg vil gerne finde en rigtig god server der er dansk som den her
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 1 chance til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
Gulerod
Posts: 140
Joined: 07 Nov 2010, 11:25

Re: hej seje der

Post by Gulerod »

Inaktiv
Post Reply