håber i siger ja vi vil blive gode venner

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
mbs123a
Posts: 4
Joined: 21 Oct 2011, 10:33

håber i siger ja vi vil blive gode venner

Post by mbs123a »

Dit Minecraft Navn ms123a

Interesser pc ps3 spil minecraft

Minecraft erfaring har spillet minecraft i cirka 2 år er ret god til at bygge ting har lavet en labarat der selv laver blinggyder tog mig cirka 2 uger

Hvor har du hørt om crafters.dk: skulle mene jeg så jer på youtube eller en ven sadge det til mig på en anden sever

Venner på serveren? har ikke ratig nogen men vil gerne cære venner med jer

Hvorfor vil du joine vores server har været i mange sever nogen hvor man skal betale for an byge og lagger og bliver baned for at have en bue en admin GAV MIG

Har du læst og forstået reglerne? ja

om mig: hmm jeg kan lide at spille spil og snakke med vennner går til sport

har været i andre sever før denne men synes denne her er den sejeste i har ikke relger om buer blev bandet for at have den bedste bue i spillet fik den af 1 admin han sadge ikke noget om den og da de spote ham sadge han han aldrig havde set mig før... nå det var hvis det vi ses hvis i siger ja tror jeg kan være tarig god sammen med jer
Last edited by mbs123a on 11 Feb 2012, 18:37, edited 1 time in total.
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: håber i siger ja vi vil blive gode venner

Post by miscje »

mbs123a wrote:Dit Minecraft Navn ms123a

Interesser pc ps3 spil minecraft

Minecraft erfaring har spillet minecraft i cirka 2 år er ret god til at bygge ting har lavet en labarat der selv laver blinggyder tog mig cirka 2 uger

Hvor har du hørt om crafters.dk: skulle mene jeg så jer på youtube eller en ven sadge det til mig på en anden sever

Venner på serveren? har ikke ratig nogen men vil gerne cære venner med jer

Hvorfor vil du joine vores server har været i mange sever nogen hvor man skal betale for an byge og lagger og bliver baned for at have en bue en admin GAV MIG

Har du læst og forstået reglerne? ja
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk

PS: Hvad er en labarat?
PPS: Det er rigtig godt, at du indrømmer, at du er blevet banned fra en anden server. Vi sætter stor pris på ærlighed herinde.
You stay classy
User avatar
mbs123a
Posts: 4
Joined: 21 Oct 2011, 10:33

Ansøgning

Post by mbs123a »

Navn: mikkel

Minecraftnavn: mbs123a

Sted: tæt på vejle

Interesser: minecraft call of duty skyrim

Minecrafterfaring: har ret god arfaring med minecraft ret god til redstone har spillet cirka 2-3 år

Hvor har du hørt om crafters?: ven og på youtube

Venner på serveren:kender ikke ratig nogen

Hvorfor vil du spille på denne server: Den lyder som en fed server med gode admins. Jeg kan godt lide at bygge. Jeg syntes at det er nederen at hacke og har hørt at der ikke er hackere inde på serveren

Har du læst regler: Ja. Jeg har også forstået dem
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning

Post by julemand101 »

mbs123a wrote:Navn: mikkel

Minecraftnavn: mbs123a

Sted: tæt på vejle

Interesser: minecraft call of duty skyrim

Minecrafterfaring: har ret god arfaring med minecraft ret god til redstone har spillet cirka 2-3 år

Hvor har du hørt om crafters?: ven og på youtube

Venner på serveren:kender ikke ratig nogen

Hvorfor vil du spille på denne server: Den lyder som en fed server med gode admins. Jeg kan godt lide at bygge. Jeg syntes at det er nederen at hacke og har hørt at der ikke er hackere inde på serveren

Har du læst regler: Ja. Jeg har også forstået dem
Du har ikke engang skrevet din alder...

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
Marcus007363
Posts: 573
Joined: 16 May 2011, 12:51
Location: Danmark

Re: håber i siger ja vi vil blive gode venner

Post by Marcus007363 »

mbs bare så du ved det den nye ansøgning du lavede var faktisk kortere end den forrige :o
(y)
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: håber i siger ja vi vil blive gode venner

Post by miscje »

Afvist
You stay classy
Post Reply