Ansøgning - Rosendahl78

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Rosendahl

Ansøgning - Rosendahl78

Post by Rosendahl »

Dit Navn: Søren

Dit Minecraft Navn: Rosendahl78

Alder: 34

Sted: Århus

Interesser: Spiller en del mmo's men mest for at teste nye udgivelser og se hvad de finder på, jeg spiller ikke hardcore endgame mere
Derudover bruger jeg en del tid på træning og motionering, og skal have en hvalp om en månedstid. Det betyder selvfølgeligt at jeg ikke er online hele tiden, men jeg bruger ret meget tid foran skærmen.

Minecraft erfaring: Jeg har brugt ret mange timer i singleplayer, men dette vil blive min første multiplayer-server hvis jeg bliver accepteret. Jeg har været en tur i Netherworld og kan de fleste recipe i hovedet.. Men det jeg har set på jeres server er LANGT foran nogen af de projekter jeg har haft kastet mig ud i!!!

Hvor har du hørt om crafters.dk: Dailyrush

Venner på serveren? -

Hvorfor vil du joine vores server:
Jeg vil egentligt bare gerne finde en stabil server uden for mange griefers.. Det sociale håber jeg kommer med tiden
................Nu har jeg så fået "the grand tour" og WOW ... drenge.... goddamn I har haft gang i den!!
Jeg tror vitterligt ikke at jeg kan magte så store projekter som I har bygget, men jeg vil meeget gerne hjælpe og ellers kan jeg sagtens hygge mig med at bygge en lerhytte et sted

Har du læst og forstået reglerne? 10/4

Håber at jeg må lege med!!
CptTomatoKing

Re: Ansøgning - Rosendahl78

Post by CptTomatoKing »

Accepteret!
Hop ind på serveren og få en test af en admin/mod :)
To mine, or not to mine...
Rosendahl

Post by Rosendahl »

Sweet! :)
julemand101

Post by julemand101 »

Promoted.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply