Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Richsolid
Posts: 5
Joined: 15 Feb 2012, 20:44

Ansøgning

Post by Richsolid »

Dit Navn: Kristian

Dit Minecraft Navn: Richsolid
Alder: 16½

Sted: Midtjylland

Interesser: Historie, strategi spil, som f.eks. Victoria 2 osv.. alt paradox. Minecraft, min kat og mine irl venner.

Minecraft erfaring: Har spillet i to servere, den ene blev desværre lukket, den anden kører stadig og spiller stadig reglmæssigt i den. Jeg har spillet minecraft i snart 6 måneder, og jeg fortryder ikke den tid jeg har pustet i det.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem Galegert

Venner på serveren? Ja, Galegert, Bishopdude og Razzerdenkage

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi det virker som et rart sted at være og bygge, og jeg vil også gerne bidrage med min fantasi til dette projekt, da jeg har nogle ideer jeg sider inde med, som brænder for at komme ud.

Har du læst og forstået reglerne? Yeah, load and clear :)
Ch0x
Posts: 249
Joined: 16 Jun 2011, 22:16

Re: Ansøgning

Post by Ch0x »

Richsolid wrote:Dit Navn: Kristian

Dit Minecraft Navn: Richsolid
Alder: 16½

Sted: Midtjylland

Interesser: Historie, strategi spil, som f.eks. Victoria 2 osv.. alt paradox. Minecraft, min kat og mine irl venner.

Minecraft erfaring: Har spillet i to servere, den ene blev desværre lukket, den anden kører stadig og spiller stadig reglmæssigt i den. Jeg har spillet minecraft i snart 6 måneder, og jeg fortryder ikke den tid jeg har pustet i det.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem Galegert

Venner på serveren? Ja, Galegert, Bishopdude og Razzerdenkage

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi det virker som et rart sted at være og bygge, og jeg vil også gerne bidrage med min fantasi til dette projekt, da jeg har nogle ideer jeg sider inde med, som brænder for at komme ud.

Har du læst og forstået reglerne? Yeah, load and clear :)
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
User avatar
Gulerod
Posts: 140
Joined: 07 Nov 2010, 11:25

Re: Ansøgning

Post by Gulerod »

Inaktiv
Post Reply