Fandt lige en minecart mod til minecraft som jeg syntes godt om så jeg ville lige høre hvad i syntes om det.
Skal vi have det på serveren?
http://www.minecraftforum.net/viewtopic ... 25&t=67683
Minecart mania!!
- xcanner
Re: Minecart mania!!
Vi har haft det på serveren for at teste det, men det blev fjernet igen.jovi97 wrote:Fandt lige en minecart mod til minecraft som jeg syntes godt om så jeg ville lige høre hvad i syntes om det.
Skal vi have det på serveren?
http://www.minecraftforum.net/viewtopic ... 25&t=67683
It's all about the community
- kirkhammer
Jeg synes vi skal have det da det vil gøre en automatisk metro station meget nemmere at lave med mange flere valgmuligheder for brugeren af minecart. når det var så lige plus siden af det. minus er jo selvfølgelig så at hvis vi laver metro med denne mod og udgiveren vælger at abandonnere sit projekt og ikke lave flere updates så har vi en stor metro som vi ikke kan bruge. men synes helt klart vi skal have det.
The kirkhammer has spoken.
- xcanner
Dit sidste argument for ikke at have dette plugin er det vigstigstekirkhammer wrote:Jeg synes vi skal have det da det vil gøre en automatisk metro station meget nemmere at lave med mange flere valgmuligheder for brugeren af minecart. når det var så lige plus siden af det. minus er jo selvfølgelig så at hvis vi laver metro med denne mod og udgiveren vælger at abandonnere sit projekt og ikke lave flere updates så har vi en stor metro som vi ikke kan bruge. men synes helt klart vi skal have det.
Jeg kan dog ikke se at det vil gøre en fuldautomatisk station nemmere?
For at have en "rigtig" fuldautomatisk station kræver det at en minecart automatisk retunere til den station den startede fra. Dette bliver hverken nemmere, ellere sværere med eller uden minecart mania.
It's all about the community
- kirkhammer
det bliver meget nemmere end med boostere men jeg har en løsning til begge måder men tror nu også jeg hellere vil have metro uden "Mania" just in case....
The kirkhammer has spoken.