Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
95yfv59
Posts: 4
Joined: 17 Feb 2012, 10:48

Ansøgning

Post by 95yfv59 »

Dit Navn: Emil
Dit Minecraft Navn: 95yfv59
Alder: Jeg er 14 år

Sted: Jeg kommer fra Jyland nærmere bestemt Thyholm (hvis der er nogen der ved hvor det er)

Interesser: Jeg spiller MEGET computer. For det meste spiller jeg minecraft. Jeg læser også en del fantasy.

Minecraft erfaring: Har spillet minecrafft i et par år nu både singelplayer og på multiplayer serverer

Hvor har du hørt om crafters.dk: jeg fandt den på minecraft.dk/mcserverlist/

Venner på serveren: desværre ingen

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har kigget rundt i byen og jeg syndes den er rigtig godt lavet! og jeg synes reglerne er fornuftige.

Har du læst og forstået reglerne?
Ja da
Last edited by 95yfv59 on 17 Feb 2012, 15:18, edited 2 times in total.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning

Post by FedeAnderzen »

95yfv59 wrote:Dit Navn: Emil
Dit Minecraft Navn: 95yfv59
Alder: Jeg er 14 år

Sted: Jeg kommer fra Jyland nærmere bestemt Thyholm (hvis der er nogen der ved hvor det er)

Interesser: Jeg spiller MEGET computer. For det meste spiller jeg minecraft. Jeg læser også en del fantasy.

Minecraft erfaring: Har spillet minecrafft i et par år nu både singelplayer og på multiplayer serverer

Hvor har du hørt om crafters.dk: jeg fandt den på minecraft.dk/mcserverlist/

Venner på serveren: desværre ingen

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har kigget rundt i byen og jeg syndes den er rigtig godt lavet! og jeg synes reglerne er fornuftige.

Har du læst og forstået reglerne?
Ja da
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
User avatar
95yfv59
Posts: 4
Joined: 17 Feb 2012, 10:48

Re: Ansøgning

Post by 95yfv59 »

Dit Navn: Emil
Dit Minecraft Navn: 95yfv59
Alder: Jeg er 14 år

Sted: Jeg kommer fra Jyland nærmere bestemt Thyholm (hvis der er nogen der ved hvor det er)

Interesser: Minecraft, computer,eden eternal, roboter, sundhed og en masse andre ting

Erfaring: Jeg har spillet minecraft i to år. Jeg har spillet mest på singelplayer men så lavede min ven en server som jeg har spillet på i et stykke tid. Men det er lidt kedeligt når det kun er os to der er på serveren... Så bagefter prøvede jeg at spille på en server der hed Volantia men der blev mit hus smadret.

Hvor har du hørt om crafters.dk: jeg fandt den på den her hjemmeside minecraft.dk/mcserverlist/ hvor jeg har kigget serverne igennem.

Venner på serveren: Jeg har desværre ingen men håber at jeg får nogle :)

Hvorfor vil du joine vores server: Har kigget rundt på serveren og synes den ser rigtig hyggelig ud! Det er helt sikkert en server hvor man kan bygge noget stort og fantastisk uden det bliver ødelagt. Det er det jeg har savnet på andre servere jeg har spillet på.

Har du læst og forstået reglerne?
Ja da :!:
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: Ansøgning

Post by miscje »

Godkendt, hvis du stadig er interesseret...
You stay classy
Post Reply