ansøgning:D!

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
tabztar
Posts: 1
Joined: 18 Feb 2012, 12:47

ansøgning:D!

Post by tabztar »

Dit Navn: malik

Dit Minecraft Navn: TheAppleMachine

Alder: 13

Sted: københavn

Interesser: Spil, computer, minecraft,css, call of duty

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid?
ja jeg har spillet ind på en multi i ca 4 mrd men så blev den nedern og ja også singel

Hvor har du hørt om crafters.dk: har spillet minecraft mega meget singlepalyet og mulitplayer, har hørt om jer fra pjd1998

Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her pjd1998 sebastianD12

Hvorfor vil du joine vores server: for at få spillet med nogle af mine venner de siger og så den er nice så vil ind og se på den

Har du læst og forstået reglerne?Brug noget tid på at læse reglerne og hvis du er i tvivl om noget, så spørg ingame: jeg har har læst dem og det er nogle fine regler hvor der ikke er noget som jeg kan sige dårligt for
Ch0x
Posts: 249
Joined: 16 Jun 2011, 22:16

Re: ansøgning:D!

Post by Ch0x »

tabztar wrote:Dit Navn: malik

Dit Minecraft Navn: TheAppleMachine

Alder: 13

Sted: københavn

Interesser: Spil, computer, minecraft,css, call of duty

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid?
ja jeg har spillet ind på en multi i ca 4 mrd men så blev den nedern og ja også singel

Hvor har du hørt om crafters.dk: har spillet minecraft mega meget singlepalyet og mulitplayer, har hørt om jer fra pjd1998

Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her pjd1998 sebastianD12

Hvorfor vil du joine vores server: for at få spillet med nogle af mine venner de siger og så den er nice så vil ind og se på den

Har du læst og forstået reglerne?Brug noget tid på at læse reglerne og hvis du er i tvivl om noget, så spørg ingame: jeg har har læst dem og det er nogle fine regler hvor der ikke er noget som jeg kan sige dårligt for
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
User avatar
Gulerod
Posts: 140
Joined: 07 Nov 2010, 11:25

Re: ansøgning:D!

Post by Gulerod »

Inaktiv
Post Reply