Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
jinjax

Ansøgning

Post by jinjax »

Dit Navn: Søren Pedersen

Dit Minecraft Navn: Bigdaddyv69

Alder: 15

Sted: Haderselv, Starup, Sønderjylland

Interesser: Jeg spiller badminton 2 gange om ugen, og går ogå nogle gange. Når jeg spiller computer spiller jeg for det meste Minecraft, LOL og nogle gange css og Mw2.

Minecraft erfaring: Har spillet minecraft siden Beta 1,3 tror jeg nok... hvor jeg kun spillede single :( Men så startede en af mine venner som hedder Natexxx en server som hedder natexxx.dyndns.org der spillede jeg en hel del... men så syntes jeg at det blev useriøst fordi så var alle lige pludselig blevet opperators og så var det bare ikke sjovt mere :D

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg har hørt om den igennem min storebrors(rasmus) kæreste (Cecilie) at hende onkel eller noget i den stil spillede på denne server.

Venner på serveren?: Nej...ikk endnu men håber selvfølgelig på det.

Hvorfor vil du joine vores server: Har længe søgt efter en server, som blandt andet var dansk og havde nogle gode byggere, og hvor det var seriøst og stadig sjovt at bygge og sådan lyder jeres server. plus så er det heller ikke sjovt og bygge fede ting hvis man ikke kan vise dem frem. Er rimelig kreativ så håber i kan bruge mig. har også været rundt for at kigge lidt, og jeg har set på nogle af billederne... og damm hvor så de fede ud. Jeg håber selvfølgelig, og ja da jeg kan godt bidrage og bygge nogle fede ting.

Har du læst og forstået reglerne? kunne jeg da ikke drømme om ;) selvfølgelig har jeg det :D
kirkhammer

Re: Ansøgning

Post by kirkhammer »

hvis du lige skriver på hvad cecilie's minecraft navn og måske også onklens så kan jeg godt acceptere din ansøgning
The kirkhammer has spoken.
jinjax

Post by jinjax »

cecilie spiller ikke minecraft og jeg ved ikke hvad onklen hedder 8-) 8-)
jinjax

Post by jinjax »

Er den så accepteret eller?
Ch0x

Post by Ch0x »

Jeg siger god for den.

EDIT:
Fejlede første test, mente ikke at exploits var nævnt i vores regler. Ny test om mindst 24 timer.
xcanner

Post by xcanner »

kirkhammer wrote:hvis du lige skriver på hvad cecilie's minecraft navn og måske også onklens så kan jeg godt acceptere din ansøgning
Der er mig som er Cecilie's onkel :-)
It's all about the community
xcanner

Post by xcanner »

Testet igen og promotet
PennisPuff

Post by PennisPuff »

er denne spiller stadig online ?
xcanner

Post by xcanner »

PennisPuff wrote:er denne spiller stadig online ?
Bigdaddyv69 var online på serveren for 3 dage siden.
Post Reply