min ansønig

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
mike1303
Posts: 1
Joined: 25 Feb 2012, 21:15

min ansønig

Post by mike1303 »

her er mit skema

Dit Navn: Mike

Dit Minecraft Navn: mike1303

Alder: 13

Sted: Vissenbjer (fyn)

Interesser: Spil, computer, minecraft, badminton,ude,

Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft lige siden det blev lavet jeg har min ajen youtube chanel med minecraft der heder mcvidonow jeg har det på min mobil jeg ved nermest alt untaget at få en bukkit server

Hvor har du hørt om crafters.dk: fandt den på minecraft.dk

Venner på serveren? Skriv deres in-game ning: har ikke noglen vil bare gerne ha net venner og spille med dem på servern

Hvorfor vil du joine vores server: fordi jeg vil gerne ha venner og spille og bygge og jeg love minecraft :D
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: min ansønig

Post by FedeAnderzen »

mike1303 wrote:her er mit skema

Dit Navn: Mike

Dit Minecraft Navn: mike1303

Alder: 13

Sted: Vissenbjer (fyn)

Interesser: Spil, computer, minecraft, badminton,ude,

Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft lige siden det blev lavet jeg har min ajen youtube chanel med minecraft der heder mcvidonow jeg har det på min mobil jeg ved nermest alt untaget at få en bukkit server

Hvor har du hørt om crafters.dk: fandt den på minecraft.dk

Venner på serveren? Skriv deres in-game ning: har ikke noglen vil bare gerne ha net venner og spille med dem på servern

Hvorfor vil du joine vores server: fordi jeg vil gerne ha venner og spille og bygge og jeg love minecraft :D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk



Jeg vil gerne vide lidt mere om hvad du har lavet i den tid du har spillet og hvor du har spillet.
Det vil også gavne din ansøgning hvis du lige kører en stavekontrol på den, det ser lidt forhastet ud lige nu.
Image
User avatar
Gulerod
Posts: 140
Joined: 07 Nov 2010, 11:25

Re: min ansønig

Post by Gulerod »

Inaktiv
Post Reply