Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Guidekiller

Ansøgning

Post by Guidekiller »

Hej Crafters! :)

Mit navn er Malte

Mit Minecraft navn er Guidekiller

Jeg er 14 år gammel

Jeg bor et sted i Nordjylland

Jeg interesserer mig for League of Legends, Minecraft, World of Warcraft.. I det hele taget MMORPG-spil, og så Minecraft hvad end det er for en katagori. :)

Jeg har spillet på en lille hygge server, med mine IRL venner, i et års tid, ellers har jeg spillet mange adventure maps med mine brødre. :)

Jeg har hørt at crafters skulle være en god server fra mine venner, som også spiller på den, og så tænkte jeg at det lød som en meget fin server, derfor ansøger jeg nu. :)

De venner som jeg har på denne server hedder; Jespermortensen, Relgus, _TheRealKiller_og Atlasminkat (Hvis hans ansøgning bliver godkendt).

Jeg vil gerne være en del af denne server fordi at den lyder som en god server men dels også fordi at alle mine venner spiller herinde og fordi at, ja det er en awesome server! :)

Jeg har fået en rundvisning af nogle forskellige steder på serveren af Jespermortensen og jeg synes at det ser mægtig pænt ud og derfor vil jeg gerne være med til at lave nogle lige så seje ting som dem der allerede er på serveren lige nu. :)

Jeg har brugt tid på at sætte mig ind i reglerne og jeg mener at jeg har forstået dem og jeg vil selvfølgelig overholde dem.

Det var så min ansøgning, håber at den kan blive godkendt.
MVH Malte "Guidekiller"
Supardry

Re: Ansøgning

Post by Supardry »

Godkendt :geek:
Post Reply