Ansøgning til crafters.dk

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
nicedkdk
Posts: 1
Joined: 26 Feb 2012, 16:44

Ansøgning til crafters.dk

Post by nicedkdk »

Dit Navn: Casper

Dit Minecraft Navn: Nicedkdk

Alder: 14 blir 15 den 3 april

Sted: København sjælland

Interesser: Spil, computer, minecraft, wow, call of duty, battlefield 3, website/webdesign. min prøve hjemmeside indtil videre.

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? har spillede på minecrafter.dk og har spillede på godcrafts altså godcraft.com

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem http://minecraft.dk/mcserverlist syntes jeres info der inde var nok for mig til at prøve.

Venner på serveren: ike nogle endnu men håber da jeg blir gode venner med nogle, og kommer til at hjælpe/bygge sammen med dem :D "har været på mumble "god hjælp af spillerne" de var rare de talte pænt til mig"

Hvorfor vil du joine vores server: den ligner lidt det jeg søger, med aktive spillere, godt community. og jeg håber at der er altid en slags admin på. Håber der ikke er så meget Greif på den så jeg kan bygge i fred. og håber da spillerne fælder træerne helt så det ikke ser grimt ud.

Har du læst og forstået reglerne?Ja jeg har forstået. og er enig!! :shock:

Jeg vil gerne joine serveren fordi "jeg har kigget rundt på serveren"det ser ud til at folk er meget til og bygge, og spawn der er blevet tænkt over det. jeg tror os at folk de er villige til at bygge sammen med andre fks et stort projekt. og de tar godt imod mig inde på serveren.
User avatar
fatKaizer
Posts: 140
Joined: 14 Dec 2010, 01:32

Re: Ansøgning til crafters.dk

Post by fatKaizer »

@nicedkdk
Den er godkendt :)
Hop ind på serveren og få en test.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning til crafters.dk

Post by FedeAnderzen »

Fejlede første test grumt, kan prøve igen i morgen. Fejlede på begge spørgsmål, naboregel og hvad er exploits.
Image
Post Reply