Dit Navn: Rasmus
Dit Minecraft Navn: Rallehn
Alder: 15
Sted: Østjylland
Interesser: Spil, computer, fodbold, Mw3, Minecraft og Xbox
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft næsten fra starten. Jeg har god erfaring med Minecraft og online severe. Jeg spiller mest online, men en gang imellem kan jeg godt finde på og side at spille lidt singelplayer.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Andr4858 viste mig severen.
Venner på serveren? Andr4858
Hvorfor vil du joine vores server: Andr4858 har anbefalet mig severen, og vist mig lidt rundt. Jeg synes jeg sever er fed, med fede bygninger og rare mennesker. Jeg kan rigtig godt lide at severen er dansk, det gør det lettere at kommunikere med folk, og formulere sig bedre. Det er også sjovere at spille med andre, end at sidde og spille singelplayer
Har du læst og forstået reglerne? Ja, jeg har læst det hele og jeg forstår.
Ansøgning
- fatKaizer
Re: Ansøgning
Der mangler ikke så meget. Du må meget gerne fortælle lidt mere om, hvad du har lyst til at lave herinde, og evt. vise nogle billeder, eller fortælle om dine projekter på andre servere
Du får også lige sådan en her:
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Du får også lige sådan en her:
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)rallehn wrote:Dit Navn: Rasmus
Dit Minecraft Navn: Rallehn
Alder: 15
Sted: Østjylland
Interesser: Spil, computer, fodbold, Mw3, Minecraft og Xbox
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft næsten fra starten. Jeg har god erfaring med Minecraft og online severe. Jeg spiller mest online, men en gang imellem kan jeg godt finde på og side at spille lidt singelplayer.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Andr4858 viste mig severen.
Venner på serveren? Andr4858
Hvorfor vil du joine vores server: Andr4858 har anbefalet mig severen, og vist mig lidt rundt. Jeg synes jeg sever er fed, med fede bygninger og rare mennesker. Jeg kan rigtig godt lide at severen er dansk, det gør det lettere at kommunikere med folk, og formulere sig bedre. Det er også sjovere at spille med andre, end at sidde og spille singelplayer
Har du læst og forstået reglerne? Ja, jeg har læst det hele og jeg forstår.
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
- rallehn
Re: Ansøgning
Jeg kan godt lige at bygge pixel-art, redstone effekter. Jeg kan godt lide at bygge nye ting. Når jeg kommer ind på severen, vil jeg starte med at bygge et hus sammen med min ven Andr4858. Bagefter vil jeg bygge et par pixel-art.
- CptTomatoKing