Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
friskpp0

Ansøgning

Post by friskpp0 »

Dit Navn: Sebastian Frisk Vorting

Dit Minecraft Navn: Friskpp0

Alder: 15

Sted: København

Interesser: Har spillet en del forskellige spil igennem tiden, og lige nu er det primært Minecraft, BF3, Skyrim og WoW som bliver spillet. Når det ikke er computer/xbox som bliver spillet får guitaren sig også en tur

Minecraft erfaring: Har haft spillet siden 1.7, men satte mig aldrig helt ind i det og mistede derfor interessen. Begyndte igen da 1.1 var released, og da jeg generelt er rimelig god til at sætte mig ind i spil lærte jeg hurtigt at bruge spillets mekanikker. f.eks. redstone, pistons etc. Har spillet survival både singeplayer og SMP. Men har også brugt en del tid på forskellige adventure maps.

Hvor har du hørt om crafters.dk: jeg skulle finde en ny server at spille da min gamle hvor noget værre L*rt og spurgte nogle at mine venner hvilken de spillede på, så de sagde crafters.dk

Venner på serveren? ja nogle.

Hvorfor vil du joine vores server: Udfra det jeg har set(Screenshots,Spawn), lader det til at være en seriøs server, som ikke har en masse halvfærdige og grimme bygninger til at ødelægge æstetikken på serveren. Derudover er jeg yderst glad for jeres regler om fældning af træer, giant mushrooms og bygning af singleblock tårne, da jeg ikke kender til noget værre (i minecraft) end tilfældige søjler af cobblestone.

-Friskpp0
fatKaizer

Re: Ansøgning

Post by fatKaizer »

Hvad er in-game navnene på dine venner herinde?
friskpp0

Post by friskpp0 »

fatKaizer wrote:Hvad er in-game navnene på dine venner herinde?
undskyld det med vennerne er fra en gammel ansøgning jeg har lavet til en anden server fra lang tid siden.
men har ingen venner på denne der, men håber at kunne få nogle. :D
xcanner

Post by xcanner »

friskpp0 wrote:
undskyld det med vennerne er fra en gammel ansøgning jeg har lavet til en anden server fra lang tid siden.
Så giver din ansøgning ikke rigtig nogen mening:
Hvor har du hørt om crafters.dk: jeg skulle finde en ny server at spille da min gamle hvor noget værre L*rt og spurgte nogle at mine venner hvilken de spillede på, så de sagde crafters.dk
It's all about the community
friskpp0

Post by friskpp0 »

xcanner wrote:
friskpp0 wrote:
Så giver din ansøgning ikke rigtig nogen mening:
undskyld det er fra min gamle ansøgning, som passede godt til det her ansøgning så puttede bare den ind og skiftede navne på det som ikke passede ind. men læste vist ikke godt nok efter. så undskyld.

men hvis det er har jeg fundet jeres server på nettet og har også hørt om den fra andre men ved ikke om de spiller på den eller ej. undskyld fejltagelsen
xcanner

Post by xcanner »

Din ansøgning er jo stort set bare en kopi af viewtopic.php?f=16&t=3082

Lav din egen ansøgning.
It's all about the community
fatKaizer

Post by fatKaizer »

Fortsatte i en anden tråd, og er blevet promoted nu.
Post Reply