ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
philalex1
Posts: 6
Joined: 13 Feb 2012, 14:52

ansøgning

Post by philalex1 »

in game navn: philalex1

navn: philalex1

alder: 11 år

email: philiphelsted(a)yahoo.dk

hvorfor vil jeg joine?
jeg vil gerne joine jeres/din server fordi at jeg godt kan lide danske servere, syntes at jeres/din server er god og så har jeg en ven som spiller på den :P. jeg har også min egen venne server med bukkit og alle de gode plugins :D og vil gerne begynde at joine andre servere (som jeres) så håber at i/du vil lade mig joine jeres server.

om mig:
jeg er 11 år (som skrevet ^^^) og kan godt lide at spille minecraft. jeg har en imac "21 og bruger den bla. til min minecraft server. jeg har også en ven på serveren som hedder dani383a. jeg går i 5. klasse og er tilbudt til at rykke op i 6. men jeg ville blive hos mine kammerater (og moske få den til at spille minecraft).


så håber at jeg må komme ind på din/jeres server og bygge en masse ting


ps. jeg bruger ikke client :P
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: ansøgning

Post by miscje »

philalex1 wrote:in game navn: philalex1

navn: philalex1

alder: 11 år

email: philiphelsted@yahoo.dk

hvorfor vil jeg joine?
jeg vil gerne joine jeres/din server fordi at jeg godt kan lide danske servere, syntes at jeres/din server er god og så har jeg en ven som spiller på den :P. jeg har også min egen venne server med bukkit og alle de gode plugins :D og vil gerne begynde at joine andre servere (som jeres) så håber at i/du vil lade mig joine jeres server.

om mig:
jeg er 11 år (som skrevet ^^^) og kan godt lide at spille minecraft. jeg har en imac "21 og bruger den bla. til min minecraft server. jeg har også en ven på serveren som hedder dani383a. jeg går i 5. klasse og er tilbudt til at rykke op i 6. men jeg ville blive hos mine kammerater (og moske få den til at spille minecraft).


så håber at jeg må komme ind på din/jeres server og bygge en masse ting


ps. jeg bruger ikke client :P
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
You stay classy
User avatar
philalex1
Posts: 6
Joined: 13 Feb 2012, 14:52

ansøgning til serveren

Post by philalex1 »

Dit Navn: philip

Dit Minecraft Navn: philalex1

Alder: 11 (håber det er nok :-/)

Sted: roskilde

Interesser: karate, golf, minecraft, spil, black ops zombies go andre x-box spil

Minecraft erfaring: Har spillet minecraft før, før spillede jeg på team9000 men min "ven" fik mig bannet :(
har spillet minecraft siden der kun var classic.

hvordan fik min ven mig bannet? min "ven" hedder oliver. i minecraft hedder han enonzo og han lånte engang min minecraft bruger. jeg fortalte ham om team9000.net og han ville gerne spille på den. jeg sagde at han ikke måtte spille multiplayer men har gjorde det alligevel. han kunne godt lide at greife og det gjorde han så...og nu er "jeg" bannet på en server. men eller ingen bans :D

Hvor har du hørt om crafters.dk: gennem min ven dani383a

Venner på serveren? har en ven som hedder daniel (dani383a)

Hvorfor vil du joine vores server: syntes at i har en masse fede plugins og nogle vildt seje protjekter som jeg lader mig inspirere af :P. har jo også en ven som hedder daniel som jeg gerne vil spille lidt survival med :D.

håber der er al den information i skal bruge. ellers siger i bare hvad der mangler ;D
User avatar
CptTomatoKing
Posts: 861
Joined: 07 Nov 2010, 12:38
Location: Undervands Byen

Re: ansøgning til serveren

Post by CptTomatoKing »

Godkendt
To mine, or not to mine...
Post Reply