Ansøning - freakdk

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
freakdk
Posts: 2
Joined: 08 Mar 2012, 19:31

Ansøning - freakdk

Post by freakdk »

Dit Navn: Niclas

Dit Minecraft Navn: freakdk

Alder: 17

Sted: Sjælland

Interesser: Minecraft, CSS, BF3. Spiller desuden gerne Stronghold Crusader eller Red Alert :)

Minecraft erfaring: Jeg har spillet mindecraft længe, vil mene at jeg købte det omkring patch 1,1-2. Derudover har kørt min egen server i lidt over halvandet år, og gør det stadig.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Julemanden, alså ham gutten der åbenbart står for at udvikle jeres plugins ;)

Venner på serveren? Kender faktisk ikke nogen.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil rigtigt gerne have lov til at joine serveren for at få noget inspiration, og nyde sublime kreationer kreeret af landsmænd! Derudover har jeg hørt meget godt om Crafters, og har snakket med Julemanden i dag som har været utrolig venlig. Og så har jeg faktisk aldrig spillet på en seriøs dansk Minecraft server, så det skal vel også lige prøves.
- Nåårh ja lige én sidste ting, elsker virkelig jeres månedsavis, rigtig fed ide!


Har du læst og forstået reglerne? Jep har sørget for at læse reglerne grundigt, og huske de server-individuelle regler.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøning - freakdk

Post by julemand101 »

Godkendt. Det er dog lidt en overdrivelse at sige jeg har lavet alle plugins på serveren. ;)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply