Ansøgning om optagelse - angel_fire

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Angel_fire

Ansøgning om optagelse - angel_fire

Post by Angel_fire »

Navn ~ Cecilie

Minecraft Navn ~ angel_fire

Jeg er 22 år, bor pt. i Roskilde, hvor jeg er ved at uddanne mig til dyrepasser, jeg har lige fået mig en elevplads og glæder mig meget til at starte på arbejde, hvor jeg bl.a. skal passe en masse hundehvalpe og minigrise.
Tidligere har jeg gået på HTX sammen med Xuno123 (Ikke at jeg ville kendes ved ham dengang, haha :D) og derefter 2 år som lærervikar.

I min fritid bruger jeg sikkert for meget tid på at spille diverse, pt. står den på Oblivion, AC ll, Team Fortress 2 og Minecraft, som jeg har spillet i over et år on and off, både singleplayer og på en server sammen med nogle venner, hvor jeg byggede en masse farverige ting (man er vel en pige, der elsker regnbuer og ponyer *host*). Udover spil, har jeg en kreativ side der skal ud og det sker som regel når jeg tegner eller laver diverse negle-kreationer :)

Jeg har hørt om crafters.dk gennem Xuno123 og var inde og se jeres PvP tunering for ikke så længe siden og fik lejligheden til at kigge mig lidt omkring og synes det er nogle flotte byggerier i har.

Jeg ønsker at joine jeres server, fordi jeg elsker spillet, men det kan blive trist i længden at spille alene, så det er rart at have nogle mennesker at hygge med, mens man spiller - og jeg tror jeg ville kunne bidrage med nogle kreative byggerier.

Jeg har læst og forstået reglerne.
FedeAnderzen

Re: Ansøgning om optagelse - angel_fire

Post by FedeAnderzen »

Godkendt, kom ind og bliv testet når du kan reglerne.
Image
Angel_fire

Re: Ansøgning om optagelse - angel_fire

Post by Angel_fire »

FedeAnderzen wrote:Godkendt, kom ind og bliv testet når du kan reglerne.
Det var skisme hurtigt, jeg er klar til at blive testet nu :)
Post Reply