Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
KingOfAmager

Ansøgning

Post by KingOfAmager »

Dit navn: Thomas Boel Micheelsen

Dit minecraft navn: Kingofamager

Alder: 13

Sted: København S. Sundby

Interesser:for tiden er jeg i gang med at finde ud af hvordan man laver mods. Kan allerede installere mods og lave serverer til andre gratis :D . Elsker at hjælpe andre.

Minecraft erfaring: har haft minecraft siden det var alpha så min erfaring af spillet er rimelig stor.

Venner på serveren: gustavhedemann.

Hvorfor vil du Joine serveren: fordi jeg har længe ledt efter en minecraft server en dansk en. Og Gustav sagde at det var en virkelig god server.jeg har læst reglerende og de ser gode ud fx. Ingen gruelig af andres huse. Og være sød mod andre.

Har læst mindst halvdelen og læser resten efter jeg er færdig med ansøgningen.

Lidt ekstra om mig: jeg er 13 år. Og ser frem til at spille sammen med jer. Jeg arbejder som omdeler og har ok erfaring med et par forskellige programmer. Går i 7 klasse på en folkeskole, har mange venner, og gode venner gustavhedemann som allerede spiller serveren går i min klasse. Jeg har en ide om at når jeg bliver voksen skal jeg arbejde med spil måske med insomaniac eller noget ligende. Jeg spiller også ps3. Men det er noget tid sin fordi for tiden prøver jeg at lave mods. Har allerede erfaring med java programmerne så spm : java jer og java jdk så vidt jeg husker hedder de det. Bor i hus i et stille kvarter. Med min mor, far og lillebror. Åh og min kanin.
Ch0x

Re: Ansøgning

Post by Ch0x »

Ansøgningen ser fin ud, men jeg skal lige være sikker på at du har læst, forstået og accepteret alle vores regler? Derefter vil jeg gerne godkende den.
KingOfAmager

Post by KingOfAmager »

Så har jeg læst og forstået alle regler undtagen en 1.
Hvad betyder "smooth Stone" ?
Zirtel

Post by Zirtel »

Hvis du har erfarring siden alfa skulle du meget gerne ha stødt ind i smooth stone ;)
*hint*
Image
KingOfAmager

Post by KingOfAmager »

kan ikke huske hvad det er . er det en block. for der er ingen block der hedder smooth stone. er det bedrock?

plus hvad er server ip'en kan ikke finde den
kaffeluskeren

Post by kaffeluskeren »

Har lige testet og bedt ham om at komme tilbage til en test senere i dag.
/kaffe
Zirtel

Post by Zirtel »

Tag et kig i det hint link jeg har lavet ;)
Image
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Promoted
Image
KingOfAmager

Post by KingOfAmager »

:D
Post Reply