Davs med dig/jer som nu engang kommer til at læse dette "post" om optagelse.
Jeg hedder rigtig Peter, men plejer at gå under navnet Pete (Udtale Pitè, eller noget der omkring) i diverse gamer kredse. Inde i selve MineCraft hedder jeg dog PeteBoy.
Jeg er 17 år gammel og bor i Århus området.
Jeg har stor interesse for elektronik både software og hardwaret og har god forstand på computer og sådan noget spas. Der udover udøver jeg, såvel som nyder, tit musik. Inden for spil er der masser af ting jeg kan lide. Coop spil er jeg rigtig galde for.
MineCraft og jeg har kendt hinanden længe. Helt tilbage til alpha'en, men jeg er først blevet ejer af spillet i bata'en. Før det har jeg spille classic versionen på hjemmesiden. MineCraft, alle Valve spil, Call Of Duty, Borderlands, Just Cause 2, Left 4 Dead, Garrys mod, LittleBigPlanet 2(PS3), Need for speed, Worms, Terraria og en masse andre spil er en del af de spil som jeg tit spiller.
Kender en del der allerede er inde på serveren, der er balndt andet Zeckrom, RazzerDenKage, Healingtiger og Themalufs. Det er også herfra at jeg kender til serveren.
Jeg vil gerne joine serveren fordi, at der lyder til at være en nice community omkring spillet og uden for spillet, som jeg håber at kan blive en del af. Jeg vil selvfølgelig også gerne kunne spille sammen med mine venner.
Reglerne er læst til ende.
Min ansøgning til optagelse på serveren
-
Re: Min ansøgning til optagelse på serveren
Godkendt, rigtig fin ansøgning. Kom ind og få en test når du har helt styr på reglerne.
- FedeAnderzen