I har bannet mig fordi i siger at jeg har griefet en lampe i sky city men så vidt jeg husker har jeg kun været på besøg i sky city og har aldrig ødelagt noget der.
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan i kan se hvem der har fjernet og sat blokke men jeg håber at det tar fejl fordi jeg har aldrig ødelagt noget i sky city.
Og derfor vil jeg gerne spørge om i vil ta min sag op igen og håber at i vil gi mig en chance til.
klage over ban
- julemand101
Re: klage over ban
Hvis du ikke kan huske at du har gjort noget hvorfor beklager du så i dit forrige indlæg?
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- FedeAnderzen
Re: klage over ban
Vi logger alle blokke som bliver sat eller ødelagt og der er ingen tvivl om at det er din bruger der har ødelagt lampen
Du har desuden lige været i fængsel for at ødelægge portalen til Nether, derfor har jeg banned dig og vil foreslå du finder en anden server at spille på.
Du har desuden lige været i fængsel for at ødelægge portalen til Nether, derfor har jeg banned dig og vil foreslå du finder en anden server at spille på.