Har et par såørgsmål som kun ownereren af websiten kan svare på eller måske også andre.
____________________________________________________________________________________________hvordan lavede i hjemmesiden vilken website creator ting brugte i. spørger fordi har lige fået min egen server og vil så gerne også havde en cool hjemmeside. dette betyder ikke at jeg holder op med at spille på jeres server fordi den er jo den sejeste server i hele verden
til owner/admins/moderaters
- CptTomatoKing
- miscje
Re: til owner/admins/moderaters
Uden at vide det 100% tror jeg, at det er lavet i wordpress, og med lidt plugins...
You stay classy
- julemand101
Hjemmesiden er en alm. Wordpress installation med et tema som xcanner har fundet som vi frit må bruge. Xcanner har sikkert også lavet nogle småting af ændringer men det er sket uden brug af nogen egentlig editor.
Dog kan jeg anbefale du vælger en editor der som minimum har syntaks highlight som fx notepad++ til Windows eller gedit til Linux. Desuden er det en del bedre at du starter med at lære at kode HTML og CSS og dropper en egentlig editor. Årsagen er at HTML/CSS er temmelig nemt at lære men det er samtidig en rigtig god ide at lære fordi det er nyttigt i mange sammenhænge (uanset hvad kommer du til at skulle rode med det når du laver hjemmeside).
Dog kan jeg anbefale du vælger en editor der som minimum har syntaks highlight som fx notepad++ til Windows eller gedit til Linux. Desuden er det en del bedre at du starter med at lære at kode HTML og CSS og dropper en egentlig editor. Årsagen er at HTML/CSS er temmelig nemt at lære men det er samtidig en rigtig god ide at lære fordi det er nyttigt i mange sammenhænge (uanset hvad kommer du til at skulle rode med det når du laver hjemmeside).
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- julemand101
Korrekt vi kører også nogle plugins til blandt andet at sammenkæde login mellem hjemmesiden og forummet (LAD VÆR MED AT RODE MED DEN SLAGS HVIS DU ER BEGYNDER!).miscje wrote:Uden at vide det 100% tror jeg, at det er lavet i wordpress, og med lidt plugins...
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.