LiPiLoP / MarkusGK

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
LiPiLoP

LiPiLoP / MarkusGK

Post by LiPiLoP »

Dit Navn: Markus Gade Kristensen

Dit Minecraft Navn: MarkusGK

Alder: 13

Sted: mitdjylland

Interesser: Spil, computer, minecraft, wow og mange andre spil

Minecraft erfaring: jeg er nybegynder men jeg har en god ven,Rallemandk som hjælper mig hvis der noget galdt og jeg spørger ham også om mange ting

Venner på serveren? Toon1000,Rallemandk og mobilmand

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi den er mega fed og jeg har hørt fra mange af mine venner er det er en god server + så kan jeg spille sammen med mine venner jeg vil også join serveren for det ser ud til at være en god server og der ikke er noget der ikke er dårlig i serveren og nogle god regler der er i for jeg gider ikke server der ik gøre noget ud af dem. Og det jeg også godt kan lide at jeg kun har hør godt om serveren og ikke dårligt.

Har du læst og forstået reglerne? jep, jeg har læst og forstået og jeg har læst det mange gange for jeg vil ikke lave noget dumt for det gider jeg ikke og tages for det og + det er nogle gode regler og så kan jeg også bedre huske dem

jeg vil også join serveren for det ser ud til at være en god server og der ikke er noget der ikke er dårlig i serveren

/ Jeg er MarkusGK som i kan se og det her er så men anden Acc + Hvis der er noget mere jeg skal tilføje så bare skriv det ;)
Pars

Re: LiPiLoP / MarkusGK

Post by Pars »

Fint
miscje

Re: LiPiLoP / MarkusGK

Post by miscje »

promoted
You stay classy
Post Reply