Ansøgning CarlsBjerg

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
CarlsBjerg

Ansøgning CarlsBjerg

Post by CarlsBjerg »

Dit Navn: Mads

Dit Minecraft Navn: CarlsBjerg

Alder: 14

Sted: Nordsjælland, Roskilde

Interesser: Spil, computer, minecraft, 3Danimationer, fodbold, venner og jagt.

Minecraft erfaring: Jeg begyndte jo med at spille classic v. Jeg lavede kæmpebygninger, og det hele. Jeg viste det til min storebror. Først var lidt skeptisk, men så fik jeg ham da til at spille MC. Så nu spiller vi begge MC.
Efter det har købt MC, og spillet en del singelplayer, og senere kom jeg så på en server. Den blev lukket ned ca. et år. :? Så derfor leder jeg efter en ny server, hvor der en del online.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg har hørt på minecraftforum.dk, at I skulle være nogen af de bedste.

Venner på serveren? Har ikke nogle minecraftvenner på serveren endnu.

Hvorfor vil du joine vores server: Som jeg har nævnt før, skulle det jo være en af de bedste. Kan også godt lide jeres "antigreif og snydesystem" da jeg er blevet greifet før.

Har du læst og forstået reglerne? Selvfølgelig har jeg det. btw god hjemmeside ;D

Andet: Jeg er en dreng, der elsker at spille fodbold med vennerne. Jeg bor i Roskilde, hvor jeg også går i skole. Efter 9. klasse skal jeg på efterskole, og så videre til HHX på finanslinjen. Jeg spiller minecraft, ca. 4 gange om ugen. Udover det sidder jeg nogle gange, og roder med nogle HTML koder på min hjemmeside.
Den er dog ikke puplic, da det jo koster penge.
kirkhammer

Re: Ansøgning CarlsBjerg

Post by kirkhammer »

den er godkendt kom ingame og tag testen
The kirkhammer has spoken.
julemand101

Re: Ansøgning CarlsBjerg

Post by julemand101 »

Promoted.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply