min ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
jenn0962
Posts: 1
Joined: 08 Apr 2012, 17:44

Server Ansøgnin

Post by jenn0962 »

Dit navn: Jennifer
Dit minecraft navn: jennifer101010
Alder: 11 år
Sted: Midtsjælland
Interesser: de gule spejder, håndbold. minecraft.
Minecraft erfaring: jeg har spillet i langtid både på server og single. jeg har spillet minecraft i ca. 2 år
Hvor har du hørt om crafters.dk: nej men jeg fandt serveren på http://minecraft.dk/mcserverlist/.
Venner på serveren? nej jeg har igen venner på serveren.
Hvorfor vil du joine vores server: fordi jeg syndes den lyder sjovt og god da jeg læste om den på minecraft.dk/mcserverlist. jeg har kigget på nogle billeder på crafters og jeg syndes de vare flotte og seje.
Har du læst og forstået reglerne: jeg har læst og forstådet reglerne.

jeg håber at jeg må bygge på den server for alle de andre danske server jeg har fundet virker ikke gode
User avatar
RLarsen
Posts: 405
Joined: 06 Nov 2010, 10:35

Re: Server Ansøgnin

Post by RLarsen »

jenn0962 wrote:Dit navn: Jennifer
Dit minecraft navn: jennifer101010
Alder: 11 år
Sted: Midtsjælland
Interesser: de gule spejder, håndbold. minecraft.
Minecraft erfaring: jeg har spillet i langtid både på server og single. jeg har spillet minecraft i ca. 2 år
Hvor har du hørt om crafters.dk: nej men jeg fandt serveren på http://minecraft.dk/mcserverlist/.
Venner på serveren? nej jeg har igen venner på serveren.
Hvorfor vil du joine vores server: fordi jeg syndes den lyder sjovt og god da jeg læste om den på minecraft.dk/mcserverlist. jeg har kigget på nogle billeder på crafters og jeg syndes de vare flotte og seje.
Har du læst og forstået reglerne: jeg har læst og forstådet reglerne.

jeg håber at jeg må bygge på den server for alle de andre danske server jeg har fundet virker ikke gode

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
Post Reply