John
dj_jo_killer_dk
22
Sydsjælland
batminton minecraft computer
jeg har spillet på mange server i lang tid Ca halvt år , men jeg tror den her server er den er bedre endnu
jeg har en ven på serveren: EMIGoLD
jeg har set nogen af jeres billeder og det er en flot server. og jeg tror også jeg kan bygge sådan nogen ting.
Og være med til at gøre den endnu flotter
jeg har læst og forstået jeres regler og jeg er aldrig blevet bannet eller kicket fra en server eller griefet noegn
Ansøgning
-
Re: Ansøgning
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)dj_jo_killer_dk wrote:John
dj_jo_killer_dk
22
Sydsjælland
batminton minecraft computer
jeg har spillet på mange server i lang tid Ca halvt år , men jeg tror den her server er den er bedre endnu
jeg har en ven på serveren: EMIGoLD
jeg har set nogen af jeres billeder og det er en flot server. og jeg tror også jeg kan bygge sådan nogen ting.
Og være med til at gøre den endnu flotter
jeg har læst og forstået jeres regler og jeg er aldrig blevet bannet eller kicket fra en server eller griefet noegn
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
- dj_jo_killer_dk
Mit navn: John Hansen Bojsen
Mit minecraft navn: dj_jo_killer_dk
Alder: 13
Sted: Syddanmark
Intrereser: Spil på nettet , Minecraft , være sammen med mine venner, batminton
Erfaring: har ikke spillet så meget singleplayer mest multiplayer. På minecracked var jeg da jeg ikke havde premiun. Ellers har jeg spillet på de server jeg finder på den offentlige serverliste. Har ikke alle ip‘er men et par har jeg: mc.hc-craft.com det er ihvertfald en af dem.
Jeg har hørt om crafters igennem mine venner i skolen de har fortalt mig at den er mega god. Og det der er bedst ved den er man ikke må griefe så ens ting ikke blive smadret.
Jeg har en del venner deres navne er:
EMIGoLD
Spasserbussen
lillemigXD
Jeg vil gerne joine jers server fordi jeg vil gerne have at mine ting jeg bygger ikke bliver smadret. Og jeg har hørt at adminnerne ikke er sådan dumme nogen der ikke gider hjælpe. Og mig og mine venner allerede har planlagt at lave en mega stor by og vi får flere og flere fra vores klasse
Jeg har læste og fårstået reglerne jeg accepter reglerne
Jeg håber ikke i har noget imod at jeg er ligt ordblind og mine venner har hjælpet mig ligt
Mit minecraft navn: dj_jo_killer_dk
Alder: 13
Sted: Syddanmark
Intrereser: Spil på nettet , Minecraft , være sammen med mine venner, batminton
Erfaring: har ikke spillet så meget singleplayer mest multiplayer. På minecracked var jeg da jeg ikke havde premiun. Ellers har jeg spillet på de server jeg finder på den offentlige serverliste. Har ikke alle ip‘er men et par har jeg: mc.hc-craft.com det er ihvertfald en af dem.
Jeg har hørt om crafters igennem mine venner i skolen de har fortalt mig at den er mega god. Og det der er bedst ved den er man ikke må griefe så ens ting ikke blive smadret.
Jeg har en del venner deres navne er:
EMIGoLD
Spasserbussen
lillemigXD
Jeg vil gerne joine jers server fordi jeg vil gerne have at mine ting jeg bygger ikke bliver smadret. Og jeg har hørt at adminnerne ikke er sådan dumme nogen der ikke gider hjælpe. Og mig og mine venner allerede har planlagt at lave en mega stor by og vi får flere og flere fra vores klasse
Jeg har læste og fårstået reglerne jeg accepter reglerne
Jeg håber ikke i har noget imod at jeg er ligt ordblind og mine venner har hjælpet mig ligt
- miscje
- dj_jo_killer_dk
jeg undskylder meget jeg er 13 og går i 6.a
- miscje
Det havde jeg også luret, men tænkte, at din ordblindhed spillede et puds.
You stay classy
- dj_jo_killer_dk
ja men jeg har det bare ikke godt med min ordblindhed så mine venner hjælper mig
- miscje
Det er fair nok. Der er rigtig mange (også herinde), der er ordblinde, så det skal du ikke bekymre dig om.
You stay classy